Jump to content

puncture wounds

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik zit vast in gta sanandreas ik heb juist puncture wounds uitgespeelt maar nu heb ik geen missies meer wat moet je doen voor de volgende missie ? ik heb de ps2 versie

Geplaatst:
hallo ik zit vast in gta sanandreas ik heb juist puncture wounds uitgespeelt maar nu heb ik geen missies meer wat moet je doen voor de volgende missie ? ik heb de ps2 versie

Dit is een missie van Wang Cars, het is ook direct de laatste missie van Wang Cars. Je hebt nu heel San Fierro klaar en als het goed is moet je nu richting Las Venturas, mits je daar nog niet geweest bent. Eerst komen de Desert missies nog; ik weet niet zeker maar ik geloof dat je opgebeld word en dan moet je naar het huis van Mike Toreno om verder te gaan met de missies.

Of je bent al klaar met alles en je hebt Wang Cars aan het einde van het spel gekocht, misschien kun je zegge nwelke missie je als laatst hebt gedaan?

Geplaatst:

Puncture Wounds is een onderdeel van de Wang Cars Missions, en tevens ook nog eens de laatste missie van het onderdeel Wang Cars Missions. Ik weet natuurlijk niet wat jij verder hebt uitgespeeld in GTA San Andreas, maar als jij toevallig al de laatste missie van GTA San Andreas End Of The Line hebt gedaan, en je ziet nérgens anders nog een indicatie waar je andere missie's kan uitvoeren, dan betekent het dat jij de storyline van GTA San Andreas hebt voltooid. :sigaar:

Anders moet je misschien nog een telefoontje krijgen, wacht gewoon heel even, of stap in een auto en meteen weer uit, dan wordt je als het goed is meteen gebeld. Ook helpt het om op te slaan, dan wordt je ook meestal meteen daarna gebeld.

Kijk =>hier<= voor een lijstje met informatie over álle missie's in GTA San Andreas, zowel de missie's voor de storyline als de zijmissie's staan hier beschreven. Kijk =>hier<= voor een 100% Checklist, zodat je precies kan zien welke onderdelen je al gedaan hebt en welke nog niet.

Geplaatst:

mijn laatste missie is puncture wounds (die missie met die spikes en dat je die car zijn banden moet laten ontploffen en dan stelen) ik heb al wang cars gekocht maar ik krijg maar geen telefoon wat moet ik toch doen

Geplaatst:
mijn laatste missie is puncture wounds (die missie met die spikes en dat je die car zijn banden moet laten ontploffen en dan stelen) ik heb al wang cars gekocht maar ik krijg maar geen telefoon wat moet ik toch doen

Rustig afwachten totdat je opgebeld word en dan moet je naar het huis van Mike Toreno om verder te gaan met de missies. Als het je te lang doet om te wachten scheur dan wat rond in een auto of sla een paar keer achter elkaar op; dan is het haast wel zeker dat je direct word gebeld. Geduld is een schone zaak.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...