naud Geplaatst: 24 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2004 weet er iemand een code voor geld in gta vice city op xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2004 De cheats zijn te vinden op: http://www.gtagames.nl/vccheat.php maar er is jammergenoeg geen cheat voor geld. Je zult dus missies moeten voltooien om geld te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2004 Moet je gewoon cheat van tank gebruiken : "Panzer" ...en dan de Vigilante missies.. Oh nee je had hem op de X-box he...dom van mij :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 er is ook geen code voor geld op de pc dus ook niet op de x-box Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 ja jammer, ik had liever de geldcode in Vice City dan in GTA 3, in GTA 3 krijg je veel geld bij de missies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Als je over die parkeer meters bij dat gebouw in downtown heen rijd komt er ook geld uit (niet zo heel veel, maar veel doen heb je toch geld( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
siem Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 Ik vind juist dat je te veel geld krijgt voor alles ik heb de missies uit , maar ik was op geen enkel moment in geldnood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 Heb je het over Vice City of GTA 3... Want bij die eerste missie in GTA 3 krijg je al $1500...en je hoeft alleen zo'n wicht ophalen...en bij Vice City is dat precies hetzelfde maar dan krijg je $100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 wel als je gta vice city ultimate treeler heb er is wel een code voor gta 3 voor geld EDIT door lantyz: Niet dubbelposten svp, gebruik de EDIT-knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.