Ajosha Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 lo, ik heb net voor Toreno (ofzo) een vliegvelt in de desert gekocht en nu moet ik vlieglessen nemen, maar bij de 3e vliegles (na opstarten en landen) kapt me vliegtuig ineens met klimmen net voor dat eerste rode rondje. tnx in advance Ajosha Reageren
Trax Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 lo,ik heb net voor Toreno (ofzo) een vliegvelt in de desert gekocht en nu moet ik vlieglessen nemen, maar bij de 3e vliegles (na opstarten en landen) kapt me vliegtuig ineens met klimmen net voor dat eerste rode rondje. tnx in advance Ajosha Ik heb er zelf ook heel veel moeite mee gehad. Blijven oefenen, dan lukt het vanzelf. Je moet er daarna nog meer van dat soort stijl doen. Reageren
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 na welke missie mag je in las venturras Reageren
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik denk dat jij je wielen niet inklapt , R3 om je Wielen binne te halen Reageren
Orange-grove Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik denk dat jij je wielen niet inklapt , R3 om je Wielen binne te halen precies, anders kun je niet hoger vliegen als je je wielen niet inklapt Reageren
killerbee Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 dat je een rondje moet vliegen ging echt moeizaam bij mij deed ik erg lang over gooide bijna me controller door het raam :lol: maar na veel oefenen lukte het na het rndje vliegen en landen gaat alles makkelijk Reageren
Ajosha Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 tnx man, het waren idd de wielen Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Eyz , Ik ben nu in las venturas maar kan ik nu al naar de vliegschool is dat na een tijdje in een soort missie net als in San fierro? Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 met de rijschool bedoel ik in San fierro Reageren
kiter Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Halle hoeveel missie moet je doen om bij los venturas te komen? Reageren
Ajosha Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 na de vliegschool (na san fierro) krijg je volgens mij een telefoontje van wuzzy (ofzo) om hem te komen opzoeken in las venturas Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 na 60 missies kon ik naar las verturas!! Reageren
Ripper Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik moet nu een rondjuh vliegen en landen ik haal het steeds wel alleen steeds 50 % inplaats van 70 % help me hoe deden jullie dat? <_< Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Sanandreas9. Rechtsboven je post zit het Edit knopje. Als je daarop drukt kan je je post editten, en daardoor voorkom je dat je 2 posts onder elkaar zet. Gelieve dat knopje te gebruiken... @ Ripper, Je bedoeld die Salto? Probeer je analoge stick zo recht mogelijk naar voren te duwen, een beetje schuin is vaak al fout ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.