Ripper Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 mmm geen salto <_< het is horizontale rondjuh en dan moet je landen........... de 4 de missie van die airport die je hebt gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 moet je gewoon flinkt oefenen mij lukte het ook nie in 1 keer ik heb er denk ik 10 keer over gedaan was echt een irri lesje na het rondje vliegen en landen zijn ze heel gemakkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Heb iemand al toevalig in een bowing gevlogen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Heb iemand al toevalig in een bowing gevlogen ? Ja, en het vliegt ontzettend kut. Ingame heet hij trouwens AT-400 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Ben ook bij de vliegschool aangeland, maar ik haal er 2 niet 100%. Loop-the-loop haal ik niet onder de 25s, en dank krijg je 98% en bij de parachute kom ik altijd op 57s, en dat is ook 98%. Iemand die op deze missies 100% heeft gehaald? EDIT: bij Loop-the-loop hoef je maar 1 looping te maken. Nadat deze voltooid is staat er nog: puck back left stick, ik dacht dat er een tweede moest komen. EDIT2: Parachute is ook haalbaar in 55s Bewerkt: 5 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.