Jump to content

Muis probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, als ik sanandreas soms spaal en met de muis wil draaien, richten, schieten enz... dan doet hij niets, dit ligt niet aan de muis zelf want anders doet hij het niet, ook niet in MTA.

weet iemand een oplossing?

Geplaatst:

dit heb ik ook wel vaker, ik heb er mee leren leven dat mijn muis soms vastloopt in gta sa. (sa doet wel meer rare dingen) :)

:cya:

Geplaatst:

Hoi Flipkip!

Ik heb dit De laatste tijd ook en het is best irri je moet een paar keer op ctrl en shift tegelijk drukken (2 keer; wel degenen die aan de linkerkant zitten!!!)

Als dit niet helpt dan moet je je pc resetten; anders weet ik het ook niet meer.......

Ik had ook zoiets met drive-by's en lopend richten en schieten.......

Toen reageerde m'n muis nl. niet...

• 4 weken later...
Geplaatst:

Die bestaat waarschijnlijk niet.

Ik heb altijd het volgende:

Ik druk op ESC voor het menu > Ik keer terug naar de game, de muist reageert niet meer

Oplossing (tijdelijk dan heh):

Je keert terug naar het hoofdmenu en beweegt het muisje niet.

Als de cursor toch naar beneden gaat ga je opnieuw naar het menu totdat je cursor nergens is. Ok nu terug naar het spel en muis is back

Snap je t niet? naja kut uit te leggen eigenlijk..

Heb je precies hetzelfde, zeg t ff

Geplaatst:
Hallo allemaal, als ik sanandreas soms spaal en met de muis wil draaien, richten, schieten enz... dan doet hij niets, dit ligt niet aan de muis zelf want anders doet hij het niet, ook niet in MTA.

weet iemand een oplossing?

-Gta sa opnieuw instaleren.

-Je kan altijd proberen hoe gta sa reageert op een andere muis.

-Onder deze computer>Configuratiescherm>muis>hardware>Probleem oplossen, al denk je dat het niet aan de muis zelf ligt je kan het altijd proberen ;)

-Gta sa>Options>controller setup>Mouse Settings>mouse sensivity kun je proberen te verhogen, mischien dat dat werkt.

Mischien dat een van deze opties kunnen werken.. Succes verder ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...