Jump to content

ben jij goed in de vliegschool

hoe heb jij de vliegschool gehaald  

15 leden hebben gestemd

1. 1. was jij goed

• ja alles goud
      8
    • ja alles zilver
      5
    • nie echt alles brons
      0
    • alles verschillend
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

ja, iedereen die de story doet heeft hem gehaald :puh: ,

maar zelf heb ik alles goud, die hunter is ook zo leuk hé :clown:

Geplaatst:

Ik vond hem niet echt heel gemakkelijk, vooral die waarbij je de rijdende auto's moest afknallen.

Ik heb alle kleuren :D

Geplaatst:

na een paar uurtjes vliegen had ik alles goud. vind het niet echt heel moeilijk. ik deed langer over die autoschool dan over die vliegschool :)

:cya:

Geplaatst:

wat... een paar uurtjes

ik heb gewoon 20-25 minuten achter elkaar zitten vliegen en toen had ik hem al

maar als je al eens alles goud hebt gehaald in een andere savegame is het makkelijker denk ik,

en met een ps2 stuurt alles ook wat makkelijker dan met een toetsenbord.(denk ik teminste)

Geplaatst:
maar als je al eens alles goud hebt gehaald in een andere savegame is het makkelijker denk ik,

en met een ps2 stuurt alles ook wat makkelijker dan met een toetsenbord.(denk ik teminste)

nou die knuppels kunnen flink irritant zijn hoor, maakt snel een te grote beweging.

Geplaatst:

De eerste savegame heb ik alle kleuren zoals demontventoux,in de 2de savegame heb ik meteen alles goud gehaalt,de missie destroy targets heb ik wel een paar keertjes over moeten doen.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:
nou die knuppels kunnen flink irritant zijn hoor, maakt snel een te grote beweging.

tja...

het is natuurlijk ook waar je aan gewend bent. ik vind een toetsenbord echt niet lekker spelen, en ik speel alleen ps2 games dus ik ben totaal ps2 :engel:

maar iemand die nooit een ps2 gebruikt heeft vind dat weer zwaar klote

Geplaatst:

Er zijn hier al genoeg soortgelijkige Topic's over.

Gebruik de zoekfunctie en U zult vinden. :D

Slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...