energie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 hey ik heb om de zoveel tijd dat hij vast loopt en dat je na een tijdje krijgt dat gta san andreas niet reageert en dat je dan dat venster krijgt van fout verzenden of niet verzenden :S dat is heel iritant als je nog niet gesaved hebt want dan ben je alles kwijt :S alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 heyik heb om de zoveel tijd dat hij vast loopt en dat je na een tijdje krijgt dat gta san andreas niet reageert en dat je dan dat venster krijgt van fout verzenden of niet verzenden :S dat is heel iritant als je nog niet gesaved hebt want dan ben je alles kwijt :S alvast bedankt Misschien heeft het te maken met de instellingen. Het zou kunnen dat de instellingen te hoog staan en dat bijvoorbeeld je videokaart het niet aankan. Ga eens in het spel naar de options > display setup > advanced. Zet daar bijvoorbeeld de Draw Distance, Quality, en de resolutie lager. En misschien kan het zijn dat op de achtergrond ook nog progamma's meedraaien, denk aan MSN; zet die dan ook uit. Sa is namelijk een best groot spel. Anders misschien even opnieuw instaleren? Verder weet je zeker dat je PC GTA wel aankan, ik heb de minimale specs voor GTA hier: En wat zijn jou specs van je eigen PC? Dan kunnen we zien of hij GTA aankan. Reageren
energie Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 of ik heb het precies of ik heb het erover (zoals bij videokaart) maar als ik het speel dan draait er nix mee (heel soms x-fire of me speed o meter die snelheid aangeeft van je auto (jammer genoeg doet hij het niet!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.