HattemGTA89 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 wie kan de vriendinnen uit GTA SA tot de 100% daten. Ik heb er al een paar gedaan, maar michelle lukt me niet, ze heeft nog maar 2 %. Zij moet als eerste gedaan worden anders raak je haar kwijt. ik heb hem zo dicht mogelijk bij haar huis gesaved. een paar vriendinnen moeten nog opgezocht worden. Alvast bedankt GTASAsf5.b
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik wel.. heb wel geduld btw.. @ HattemGTA89, Heb een beetje geduld a.u.b. wij doen dit ook in de vrije tijd voor jou. En ik laat me niet commanderen, als je zou gaat doen hebt je kans dan geen één hem voor je wil doen. Geduld is een schone zaak vriend. [Woensdag] Ik ben nu bezig, gaat wel wat tijd inzitten je moet steeds heen en weer rijden etc. en dat bij elke vriendin. Ik hoop zo snel mogelijk klaar te zijn.. [ik stop ermee, ik wil je graag helpen maar ik vind dit toch echt iets teveel. Iemand anders mag hem doen wat mijn betreft.] Bewerkt: 30 augustus 2006 door -Matthijs-
HattemGTA89 Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik wel.. heb wel geduld btw.. Dan moet je hem wel downloaden anders mag een ander het doen Bewerkt: 29 augustus 2006 door HattemGTA89
HattemGTA89 Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Doe ik wel.. heb wel geduld btw..@ HattemGTA89, Heb een beetje geduld a.u.b. wij doen dit ook in de vrije tijd voor jou. En ik laat me niet commanderen, als je zou gaat doen hebt je kans dan geen één hem voor je wil doen. Geduld is een schone zaak vriend. ok begrijp ik neem maar gerust de tijd nu, maar nu je hem gedownload hebt weet ik in ieder geval zeker dat je hem gaat doen. Ik zie wel wanneer die klaar is. Alvast bedankt
Bling Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) [ik stop ermee, ik wil je graag helpen maar ik vind dit toch echt iets teveel. Iemand anders mag hem doen wat mijn betreft.] Dan doe ik hem wel... Gehaald: Michelle 100% dating, Barbara 100% dating, Katie 100% dating en Denise 100% dating. Beloning: Racing Suit (Michelle), Cop Outfit (Barbara), Medic Uniform (Katie) Extra: Millie was al op 100%, dus die heb ik niet gedaan. Verder heb ik Helena niet gedaan omdat ik daar geen zin meer in had omdat ik al de hele middag voor je bezig ben geweest. Hopelijk ben je al blij dat je nu 5 vriendinnen al op 100% hebt. De laatste vriendin (Helena) zal helaas iemand anders voor je moeten doen. Ik heb trouwens geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de laatste vriendin. Bewerkt: 31 augustus 2006 door Bling
HattemGTA89 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 [ik stop ermee, ik wil je graag helpen maar ik vind dit toch echt iets teveel. Iemand anders mag hem doen wat mijn betreft.] Dan doe ik hem wel... Gehaald: Michelle 100% dating, Barbara 100% dating, Katie 100% dating en Denise 100% dating. Beloning: Racing Suit (Michelle), Cop Outfit (Barbara), Medic Uniform (Katie) Extra: Millie was al op 100%, dus die heb ik niet gedaan. Verder heb ik Helena niet gedaan omdat ik daar geen zin meer in had omdat ik al de hele middag voor je bezig ben geweest. Hopelijk ben je al blij dat je nu 5 vriendinnen al op 100% hebt. De laatste vriendin (Helena) zal helaas iemand anders voor je moeten doen. Ik heb trouwens geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de laatste vriendin. Heel veel bedankt dat je het voor me hebt gedaan.
Recommended Posts