ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 eey, ik heb gisteren c & c generals gekocht en c & c generals zero hour maar ik kan de readme's niet openen dus kan iemand me een nederlandse readme c & c generals en c & c generals zero hour Reageren
ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) en welk team kan ik het beste zijn bij c & c generals zero hour ? edit: sorry van de dubbelpost ik zag het te laat Bewerkt: 29 augustus 2006 door ACID Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Hoezo kan je de readme's niet openen?!? Dat lukt toch altijd? Gewoon aanklikken! Welk team sterker is? allemaal even sterk ongeveer, maar het gaat meer om je strategie, en kijk anders even in dat andere topic van je Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Ha ACID, Dat je de readme niet kan openen is op zich niet zo erg. Meestal staat hier toch enkel wat technische info en wat info over updates enz in, niet zo heel veel over het spel zelf. Weet je zeker dat het een .txt bestand is? Je hebt namelijk ook .nfo bestanden, die ook wel eens als readme worden gebruikt, die ik nooit kan openen, en ik ken meerdere mensen met dit probleem. Als het wel een txt bestand is heb je waarschijnlijk (vraag me niet hoe) kladblok verwijderd, waarmee je txt bestanden opent. De beste manier om dit terug te krijgen is om windows opnieuw te installeren. Hierbij moet je weliswaar alles opnieuw installeren maar het 'zuivert' je computer wel, en je hebt kladblok terug. Ik kijk wel ergens op mijn computer in de map WINDOWS of ik kladblok voor je kan regelen, dan post ik het hier. Als je kladblok wel hebt is het mij ook een raadsel waarom hij het niet doet, ik zou het opnieuw installeren. Maar over het algemeen zou ik het niet erg vinden dat de readme van het spel het niet doet, want er staat niet zo veel (belangrijks) in. Als je wel andere txt bestanden kunt openen denk ik dat er iets met de readme aan de hand is. Ik zoek kladblok nog wel effe en post hem hier. Hopelijk heb je wat aan deze uitleg. SUCCES COMMANDER!!! PS: Ik kan geen bijlage posten??? Ik krijg gewoon de optie niet in edit??? Bewerkt: 30 augustus 2006 door frostiemen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) raar, het is gewoon een txt bestand dat je opent met kladblok. mischien heb je ze aangeklikt en 'openen met' en dan het verkeerde programma geselecteerd, maar dan zou je geeneen txt bestand kunnen openen. en volges mij is er geen nederlandse readme. bij mij staat het er alleen in het : engels, frans, duits spaans en italiaans. En welk team het beste is : ik was altijd USA, maar het ligt aan je tactiek. als je veel technische dingen en snelle aanvallen met kleine hoeveelheden troepen en veel luchtaanvallen wil gebruiken zou ik voor USA kiezen. Als je houd van grote goedkope legers en massale aanvallen waarbij het niet uitmaakt of veel troepen sneuvelen kun je het beste China kiezen. Ook is de verdedeging fijn van chinese bassisen met die gattling canons en bunkers. En als je het liefste speelt met guarillia tactieken en terroristische aanvallen zoals autobommen, antraxtractoren en zelfmoord terroristen dan is GLA de beste keus voor jou. Het enige mindere is dat GLA geen echte luchtmacht gebruikt waardoor je geen heli's en jachtbommenwerpers hebt. Maar daarvoor heb je weer andere chille uitvindingen. Ikzelf vind dus USA het fijnst spelen omdat ik veel met luchtaanvallen werk en daarna pas hummers met infanterie om de laatste troepen uit te schakelen met assistentie van comanche's. De chinezen spelen ook wel fijn met die grote hoeveelheden troepen die je snel kan maken, en de atoombommen. Zelf vind ik die GLA nogal irritant spelen omdat je geen luchtmacht hebt en die transport jeeps nogal snel ontploffen(na 1 tank schot). Die sniper is juist wel weer een van de fijnste units uit het spel Bewerkt: 30 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.