Daan007 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Hey ik heb een nieuwe sig. Ik ben er lang mee bezig geweest en vind hem zelf goed gelukt Ik ben erg trots op dus wees niet te hard. Het is ook mijn eerste sig waar ik C4D renders gebruik Daan Bewerkt: 29 augustus 2006 door Daan007 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Heey daan, Commentaar: Op het eerste zicht zag ik al direct wat negatieve dingen, maar ik zag ook direct positieve dingen. Hoor me rate aan, huiver en daver - punten: Die vage effecten die je erbij gedaan hebt, verknallen al de personages in je siggy. Als je deze helderder had gedaan, zodat deze hard hadden opgevallen op de achtergrond, zou je siggy er beter uitgezien hebben + punten Je lettertype en fond is mooi, je achtergrond ook wel, en de personages zouden zonder dat vaag effect er ook beter bij gepast hebben.. EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Jij kunt beter, dat weet ik ^^ Echt jammer van die vage beelden. De hoofdpersonages van je siggy de voetballers eigenlijk (soccer) maak je net vaag zodat je ze moeilijker en minder helder ziet, terwijl deze eigenlijk duidelijk zouden moeten zijn TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Versie 2 Rates ? Reageren
XboxGta Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Je 2e versie is (vind ik) veel beter: Nu zie je tenminste duidelijk een gezicht, wat bij de eerste minder was. 8.5/10 Bewerkt: 30 augustus 2006 door XboxGta Reageren
TheGuardian Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Heey daan, Commentaar: Je 2de versie is al veel beter, toch blijft ik me ergeren aan dat effect.. - punten: In vele siggys passen een vaageffect wel, maar in deze siggy eenmaal niet, als je deze siggy heel duidelijk maakt, is deze mooier, dan die vage effecten erin. Ook zou ik de fond van je sig wat lichter maken, die is amper te lezen nu, bij versie 1 was deze duidelijker door die witte shirt, maar nu doe je donkere fond op donkere achtergrond, past dus niet.. + punten Het lettertype is heel mooi, zowel de titel als soccer EindTotaal Punten: 8.4 Eindbesluit: Weinig extra punten dan gisteren. Maar 0.2 meer, ik vind hem nog steeds niet veel verbeterd. Ook jammer dat je dat lettertype en fond verzet hebt, die stond bij versie 1 beter TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke rate TheGuardian. Zijn er nog meer die willen raten ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.