TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hehe, goed nieuws. Ik ben al in de helft met het bedrag voor deze mountainbike. Nog even doorsparen en ik heb hem helemaal bij elkaar, en dan kan de lol eindelijk beginnen. Hoewel ik er in de winter niet graag mee rijd, zal ik hem toch pas rond die periode hebben denk ik.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik Mountainbike ook weleens, een jaar geleden was hier achter de wijk 1 grote bouwval, van die grote aarde hopen, en toen ben ik met vrienden daat een beetje gaan crossen, daarna ben ik mountianbiken steeds leuker gaan vinden, ik fiets nu vaak een beteje rond, en Wheelys maken, en ik zou graag nog eens een paar keer in de Ardenne gaan Mountainbiken, wat ik ook al heb gedaan Reageren
demontventoux Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 De Ardennen is een prachtige streek om te fietsen en te mountainbiken. Ik heb deze zomer Namen-Bouillon-Namen gereden met de koersfiets. 220km fantastisch rijden ginder, en rustig... Volgende week loopt bij ons in Vlaanderen het zomerseizoen ten einde en wordt er de start gegeven voor het mountainbikeseizoen. Volgende week zondag ga ik rijden in Kaullille. (Provincie Antwerpen) en dicht bij de Nederlandse grens Ik heb nog vorige week in die streek gereden, in Oud-Turnhout. Alles vlak Dat was natuurlijk op de gewone weg, kijken wat het mountainbiken geeft Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 In de ardennen heb ik dat ook al eens gedaan, dat is idd het paradijs voor Mountainbikers. Bergjes, bossen, zandwegen, harde wegen, stenen wegen, heuvels, grasvelden, echt alles wat je je maar kunt bedenken wat nodig is voor een mountainbiker. Moest ik ooit oefenen, ben ik van plan dat in de ardennen te doen Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 heey.. ik mountainbike zelf ook heel veel.. en dan vooral landelijke wedstrijden.. voor de kenners onder ons dit zit er allemaal op mijn mtb sram x.o blackbox achter derailleur sram x.o shifters shimano xt voor derailleur shimano xt crankstel magura hs33 remmen steffini team06 scandium frame rock shox sid worldcup 2003 voorvork ritchey wcs carbon stuur zadelpin ritchey wcs stuurpin barends san selle marco aspide zadel nokon gold kabels shimano xt pion shimano dura ace ketting mavic crossmax slr wielen swable nobby nic banden time atack pedalen prijs? rond de 3000 a 4000 euro.. weet niet persies want ik krijg de fiets van mijn sponsors Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.