Lord of War Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 waar kun je sprite renders downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Weet je, er is iets heel handigs op het internet! Iedereen kent het en iedereen kan het gebruiken, dus waarom gebruik jij het niet? Dit wondermiddel is natuurlijk Google [/font]. Linkje Maar ik heb even gezocht naar sprite renders, en ik heb deze pagina gevonden. Hopelijk vind je er jouw zin in. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 waar kun je sprite renders downloaden? Met een beetje zoekwerk op Google kom je al heel wat tegen, ik ben een of ander pakket tegen gekomen waar sprite renders in zetten. Check >deze< zitten ervoor. Verder zijn >dit< ook nog wat zoekresultaten van Google. Daar zit ongetwijfelt ook nog wel wat tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb sprite renders kunnen downloaden maar ik kan ze niet gebruiken in m'n sig's. Als ik ze in m'n sig wil zetten komt dit te voorschijn; This is an animated GIF. You can only view oneframe. Saving over the file will result in a loss of information. PS: Ik heb de Photoshop CS. (geen CS2 dus. ) Bewerkt: 30 augustus 2006 door Lord of War Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Dit wil zeggen dat je een bewegende (GIF) sprite hebt gedownload. Hoe je dit echter kunt verhelpen , weet ik jammergenoeg niet...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Misschien kan iemand sprite renders geven die niet bewegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.