Jump to content

Wie vind je het leukst?

Wie is het leukst  

147 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is het leukst

• Tommy
      84
    • Carl
      124
    • Main character GTA 3
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Tommy vind ik ook de coolste, hij heeft wel stijl.

CJ kan je wel zelf aanpassen dus je can hem meer en minder cool maken :puh:

maar hij is wel spraakzamer, dat is weer beter :Y

• Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

31

• Tha Real G.

18

• Trax

11

• Sasuke

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vind Tommy Vercetty nog altijd de coolse,

A. Het is een blanke (niet dat ik zwarte haat, maar ik vind dat blanken "cooler" kunnen kijken/doen.

B. Hij maakt op het juiste moment, de juiste uitspraken tegen de juiste personen

C. GTA3 gast niet omdat die helemaal nooit wat zegt, ik dacht dat hij één keer iets zei.

D. CJ niet omdat het een zwarte is, en omdat ik hem helemaal niet ken en z'n mobiele nummer niet heb

E. Ik Vice City zelf ook het mooiste vind

da is wel een feit

Geplaatst:

Duidelijk is C.J. een super gave vent, denk dat ik hem wel cooler vind dan Tommy maar dat kan ook komen omdat CJ een stuk meer mogelijkheden heeft bijvoorbeeld het upgraden van lung cappacity en andere soortgelijke dingen. Je voelt je veel meer verbonden met je character denk ik en daarom is hij ook een heel stuk toffer. Overigens vind ik de "friend characters" ook altijd erg gaaf

In Vice City "Lance Vance Dance" en dit keer weer die Cesar dude die vind ik misschien nog wel gaver dan CJ maar heb hem nog niet uitgespeeld dus misschien gaat die gast mij (en m'n zusje) nog wel heel erg in de weg staan.

Geplaatst:
Duidelijk is C.J. een super gave vent, denk dat ik hem wel cooler vind dan Tommy maar dat kan ook komen omdat CJ een stuk meer mogelijkheden heeft bijvoorbeeld het upgraden van lung cappacity en andere soortgelijke dingen. Je voelt je veel meer verbonden met je character denk ik en daarom is hij ook een heel stuk toffer. Overigens vind ik de "friend characters" ook altijd erg gaaf

In Vice City "Lance Vance Dance" en dit keer weer die Cesar dude die vind ik misschien nog wel gaver dan CJ maar heb hem nog niet uitgespeeld dus misschien gaat die gast mij (en m'n zusje) nog wel heel erg in de weg staan.

tja... cj is wel cool maar hij is ook direct bang dat zen zusje er is geweest(als hij naar san fierro gaa) :ch:

Geplaatst:

Thru, maar ben al een tijdje in San Fierro met die garage bezig dus weet dat het wel weer goed komt. Weet iemand overigens hoe het zit met die Garage Wang Cars kun je daar uiteindelijk nog zelf omgebouwde auto's in stallen? Tot nu toe komen er alleen auto's in te staan vanuit "ergens" en kan ik er geld ophalen.

Geplaatst:
Thru, maar ben al een tijdje in San Fierro met die garage bezig dus weet dat het wel weer goed komt. Weet iemand overigens hoe het zit met die Garage Wang Cars kun je daar uiteindelijk nog zelf omgebouwde auto's in stallen? Tot nu toe komen er alleen auto's in te staan vanuit "ergens" en kan ik er geld ophalen.

welkom op het forum! :cya:

je kan er beter een topic van maken want hier past jou verhaal hier niet bij.

ik vindt cj de coolste daarna tommy en daarna claude want hij zegt niks en dat vindt ik saai.

Geplaatst:

Tommy :bier: is de beste dan Claude :D (vind ik) en dan Carl :duh:

niet dat ik zwarte mensen haat maar hij is zo lelijk en ik vind het zo mieterig hoe hij zo bang was voor Catalina :N

Geplaatst:

Ik vind carl het leukste van uiterlijk

Maar tommy leuker van innerlijk hij heeft wel humor :D

En die claude zegt al helemaal geen stom woord en ziet er ook niet uit ..

Geplaatst:
Waarom is dit topic verplaatst? het heeft toch niet helemaal met San Andreas te maken?

Hij stond in het Feedback forum. En daar hoort hij helemaal niet thuis.

En het moet toch ergens staan. Dus hebben we maar gekozen voor de drukste Subforum. SA General dus. ;)

Geplaatst:

Ik vind vercetti het beste... Carl is wel vet dat je hem andere kleren enzo aan kunt doen, maar hij is zelf niet echt leuk vind ik. En Claude, daar kun je niks over zeggen omdat hij nooit wat zegt en je niks weet over hem zelf. Vercetti heeft humor en die heeft ongeveer in zijn 1tje Vice City over genomen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat vent van GTA1 EN GTA LONDEN 1969 EN GTA 2

Nee joh CLAUDE van GTA 3

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

ikzelf vind tommy het vetst, ik heb niet egt zoveel met dat gangstah-gedoe, ben meer in voor maffia :D:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...