Jump to content

Wie vind je het leukst?

Wie is het leukst  

147 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is het leukst

• Tommy
      84
    • Carl
      124
    • Main character GTA 3
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

CJ vind ik het best. Om hoe die praat, ze kleding stylo en hij is echt zon ghetto mannetje. Hij ziet er ook wat gevaarlijker uit dan Claude en Tommy.

Claude vind ik wat minder.

Tommy vind ik maar vaag, die kleding helemaal zo strak enzo.

• Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

31

• Tha Real G.

18

• Trax

11

• Sasuke

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik stem zelf ook op CJ maar stel je nou eens voor dat je in Vice City ook de dingen kon doen met het popetje (of hoe je het ook wilt noemen) net als in sa dan zou dus tommy ook veel cooler zijn dan dat ie zo is maar bij mij zou dan nog cj in de top staan hij is gewoon echt cool B)

Geplaatst:

nou om eerlijk te zijn, die gast was wel wel ubercool, zo mooi gemaakt in dat kleine cutscene die hij kreeg(de man van gta 3 he) die gast had van mij wel wat langer in de spotlight gemogen

Geplaatst:
tommy is wel coole gast cj ook maar minder gta 3 gast was een beetje nerd

Ik vind CJ juist een Nerd...

Tommy en Claude waren echte coole gasten niemand kon hun wat maken als je CJ bent denk ik echt meteen zo van Ow wat ben ik toch stoer hoor ik heb een nieuwe ketting jeeh :lol:

Geplaatst:
die gast van gta 3 heet niet fido en ook niet claud die heet miguel zoek maar op: http://www.rockstargames.com/grandtheftaut...flash/main.html

Bij Characters kan je zien hoe die gasten eruit zien ook...

Maar ziet de Character van GTA III zo uit :huh: Miguel... Ik heb GTA III nooit gespeeld maar als jullie zeggen dat dat Claude is van GTA SA, dan lijkt Miguel helemaal niet op... :blink:

het moet er een zijn anders is er een fout want ie is ook belangrijk dus hoort ie daar tussen te staan. normaal heeft ie wel geen baard

Geplaatst:

ik vind tommy het coolst omdat hij er cool uit ziet en zo. claude of hoe ze hem ook noemen vind ik dus egt een @$#! en ik vind cj minder omdat hij neger is en dat vind ik saai.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...