Jump to content

Wie vind je het leukst?

Wie is het leukst  

147 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is het leukst

• Tommy
      84
    • Carl
      124
    • Main character GTA 3
      13

Recommended Posts

Geplaatst:
GTA 3 mannetje vindt ik echt een Loser (hij praat niet eens  <_<

weetje je ook waarom :rolleyes:

• Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

31

• Tha Real G.

18

• Trax

11

• Sasuke

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind tommy denk tog het coolste.

Carl is ook wel gaaf, maar minder vind ik.

En het GTAIII ventje, die niet kan praten vind ik helemaal niks.

Geplaatst:

Ik vind Tommy ook het coolste, die gedraagt zich tenminste als een gangster en praat ook zo. CJ ken ik niet, en GTA3 mannetje vind ik niet eens een gangster waard.

Geplaatst:

1ste mannetje Claude ofzoiets vind ik maar een rare .. :D

2de mannetje Tommy GEWELDIGE houding heeft ie schijt aan iedereen :puh:

Carl Johnson .. weer eens wat anders .. maar omdat ie een GANGSTER is mag ik het wel maar soms wel een zielepoot zoals bij Catalina zit ie haar uit te schelden richt Catalina een pistool naar zn smoel .. zegt ie Don't shoot me PLEASE :blink: beetje mieterig hoor .. ;)

Geplaatst:
1ste mannetje Claude ofzoiets vind ik maar een rare .. :D

2de mannetje Tommy GEWELDIGE houding heeft ie schijt aan iedereen :puh:

Carl Johnson .. weer eens wat anders .. maar omdat ie een GANGSTER is mag ik het wel maar soms wel een zielepoot zoals bij Catalina zit ie haar uit te schelden richt Catalina een pistool naar zn smoel .. zegt ie Don't shoot me PLEASE :blink: beetje mieterig hoor .. ;)

Waarom scheld je dan tegen een vrouw zoals catalina? dan kun je verwachten dat je een paar kogels door je hersens krijgt.

en The godfather: herinner jij je nog dat claude een geweer tegen zijn hoofd aan kreeg en toen die Columbian cartel kei hard op zijn smoel ramde? :lol:

Dat zijn gangsters en niet Carl want die had het zelfde moeten doen

Geplaatst:

Oke daar heb je gelijk in als je in zo'n situatie zit .. maar als ik hem was had ik haar allang teruggepakt toen je die SCHIJT garage kreeg in San Fierro kreeg dacht ik ook van .. JOOO heb ik die race gedaan voor dit krot ? maar kreeg toch waar voor mn race :D ach Carl krijgt later wel een vette ATTITUDE en dat is wel beter want in het begin was hij een mietje :puh:

Geplaatst:

Ik vind Cj wel een ruige gast alleen jammer dat hij zwart is (niet racistisch bedoelt) als hij blank was dan zag je de tattoo's beter.

Geplaatst: (bewerkt)
ja ...en wat zou jij doen in zo'n situatie...juist :puh:

Haar ritueel slachten <_<

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Nou leuke opmerking hoor? ;) hoef je niet meteen zo'n chagrijnig gezichtje erbij te doen :lol:

Geplaatst:

gta3 man: ****

tommy: heel een heel wat beter

en carl: idd als hij blank was zou je die tatto's beter zien maar in het donker kan je schuilen zonder dat iemand hem ziet dat is wel het goeie van hem.

ben zelf geen racist ;)

Geplaatst:

Nou leuke opmerking hoor? ;) hoef je niet meteen zo'n chagrijnig gezichtje erbij te doen :lol:

Dat is niet tegen hem!

ik vind haar gewoon zo'n ... naar iemand. Ze loopt maar te seuren, en als ik die missie dan 30 keer opnieuw moet doen omdat ik hem niet haal. Dan word ik daar niet zo heel blij van... :D (expres een vrolijk gezichtje voor jou!)

Geplaatst:
Ik vind Cj wel een ruige gast alleen jammer dat hij zwart is (niet racistisch bedoelt) als hij blank was dan zag je de tattoo's beter.

is juist beter dat hij zwart is, das tenminste een mooie huidskleur vind ik en echt gangsta, tommy en gta III gast zijn net van die net geboren vogels

niet rasistisch bedoeld hoor ;)

Geplaatst:
ik vind tommy het coolst omdat hij er cool uit ziet en zo. claude of hoe ze hem ook noemen vind ik dus egt een @$#! en ik vind cj minder omdat hij neger is en dat vind ik saai.

ik wil niet veel zeggen hoor maar ben jij racist ofzo :angry:

maar goed

ik vind persoonlijk cj het cools want ik vind het een revolutie dat er ook een keer een''neger'' inspeeld ( volgens mij zijn er in alle gta reeksen alleen maar blanken )dus nu mag er ook wel een keer een andere kleurig personage inspelen.

en als je dat niet leuk vind ga je toch lekker gta vice city spelen ofzo <_<

maar effe on-topic

ik vind het nu ook het spel veel machtiger

in vice city en III had ik dat niet

want nu heb je gewoon dikke gangster bende dat vind ik gewoon echt dik gaaf :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...