Jump to content

Wie vind je het leukst?

Wie is het leukst  

147 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is het leukst

• Tommy
      84
    • Carl
      124
    • Main character GTA 3
      13

Recommended Posts

• Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

31

• Tha Real G.

18

• Trax

11

• Sasuke

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

tommy is cool een tony montana B)

CJ is cool een 2pac in een game B)

claude hier heb ik op gestemd

deze gast is koudbloedig

(toen hij die agent neersloeg)

(toen ie salvatore neer schoot)

(toen ie catalina neerschoot met z'n bazooka)

(en toen maria teveel zeurde schoot ze haar kop eraf)

en nooit bang

vb. (bij CJ)

how man chill clill !!

your cool man

vb. (bij tommy)

what your gonna do ,shoot me bastard !!

vb. (bij claude)

toen hij onderschot werd genomen

maaide hij iedereen van weg

draade hij zijn auto om en reed hij er nog eens over

koudbloedig niet

Geplaatst:

Haha, met Tommy dan, heeft één pistool, schiet alle burgers en agenten in de omgeving neer, krijgt 6 wanted level sterren, geeft niet op, schiet iedereen neer, vlucht niet. vb. 2: Overvalt een staatsbank, wordt niet zenuwwachtig en slaagt erin om niet gepakt te worden. Schiet z'n eigen rotbaas uit LC neer. Schiet in z'n eentje 30 man neer met wapens, verbreekt een deal in z'n eentje (Loose Ends), is overal de snelste, de beste, kan 191 sec. op het voorwiel van een scooter rijden. Neemt 36 gevaarlijke stunten voor z'n rekening, vindt op eigen kracht ( :puh: ) 100 verborgen paketten in de stad, overvalt 15 winkels, durft ALLES! Nou, genoeg om Tommy de leukste persoon te laten worden. ;)

Geplaatst:
(en toen maria teveel zeurde schoot ze haar kop eraf)

Dat is niet waar, je zag niet eens dat het op haar was. ;)

Dat zal trouwens altijd een raadsel blijven.

Geplaatst:

Ik vond het wel raar want kijk, het beeld werd zwart en toen hoorde je in een keer een schot. :huh:

GTA 3 had het beste verhaal van alle GTA delen maar ik vond het wel jammer dat sommige personage's een mysterie bleven. :(

Geplaatst:
Ik vond het wel raar want kijk, het beeld werd zwart en toen hoorde je in een keer een schot. :huh:

GTA 3 had het beste verhaal van alle GTA delen maar ik vond het wel jammer dat sommige personage's een mysterie bleven. :(

welke personages bedoel je dan juist :blink:

Geplaatst:

welke personages bedoel je dan juist :blink:

Claude, hij kan niet praten en hij had toen nog geen naam. ;)

Daarnaast 8-Ball, die kom je bij Staunton Island en Shoreside vale niet meer tegen niet meer tegen. :(

Ook Luigie en Toni enzo kom je niet meer tegen.

Ik had een grotere gangwar verwacht en ik wou eigenlijk wel weten hoe het ging met de mafia na Salvatore's dood.

En dan op het einde ook nog.. waarom hoor je een pistool?

Mischien was het wel op iemand anders dan Maria.

Geplaatst:

jammer,

dat ze die personages niet in SA hebben laten voorkomen, ze waren een mysterie en zijn dat nog helaas ik vind het een beetje jammer.

je plaatst een personage in de game, en er dan vervolgens niks meer mee doen. <_<

Geplaatst:

ik vind het eens leuk als in een spel alle personages in een komen.

en allemaal een stad gaan verzieken :lol:

COMMANDO

Geplaatst:

Ik vind Claude het coolste, misschien wel omdat hij 'juist' niets zegt in het spel. Ik bedoel, dan blijft hij ook weer altijd rustig, wat er ook gebeurt.

en dat van die maria, zat ze niet irritant te praten en zei Claude vervolgens iets als "shut up!" en schootie haar toen neer (dat je niet zag) ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...