Jump to content

chopper ckeckpoints


siepie998

Recommended Posts

ey dit is irritant want ik wil vice city 100% uitspelen maar ik weet waar ze zijn maar als ik er heenga naar bv apertement 3c (het dak) staat ie er niet en o[p gtagames sttat na pnom penh 86 maar die heb ik ool al gedaan en ik ben er al zo lang naar gezocht maar nooit gevonden :?

Link to comment
Delen op andere websites

ga hier naartoe:http://nl.wikigta.org/index.php/Chopper_Checkpoints_%28GTA_Vice_City%29

veel succes 8)

daar ben ik ook al geweest maar ik de sparrows na de missie van pnom penh 86 niet vinden ze staan er niet en ik heb geen cheats gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Soms spawnen voertuigen niet meteen. Hou je gewoon met andere dingen bezig en neem later nog eens een kijkje, dan staat de sparrow er normaal gezien wel. ;) Als dit niet het geval, aarzel dan niet om dit te posten. :)

Veel succes. :cya:

Edit: Lees vooral deze pagina rustig door, zo weet je zeker dat je niet op de verkeerde plaats zit.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Soms spawnen voertuigen niet meteen. Hou je gewoon met andere dingen bezig en neem later nog eens een kijkje, dan staat de sparrow er normaal gezien wel. ;) Als dit niet het geval, aarzel dan niet om dit te posten. :)

Veel succes. :cya:

Edit: Lees vooral deze pagina rustig door, zo weet je zeker dat je niet op de verkeerde plaats zit.

maar ik heb nu de vercetti estate de villa dus en als ik daar 10 grote rondjes omheen maak spawnt ie er nog steeds neit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel eens gebeuren in Vice City. De kans dat je een Sparrow aantreft op een van de vier locaties verschilt per locatie. Dat kan ik weten uit eigen ervaring. De Sparrow op Ocean Beach en Vice Point zijn makkelijk te vinden. De kans is groot dat je daar de Sparrow meteen aantreft. Alleen staat de Sparrow van Downtown op een lastige locatie en spawnt de Sparrow soms niet op Little Haiti. Daar is de kans iets minder groot.

@: HerrieM, de Chopper Checkpoints zijn wel beschikbaar. Siepie998 heeft de missie Phnom Phen '86 gehaald.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb nu de vercetti estate de villa dus en als ik daar 10 grote rondjes omheen maak spawnt ie er nog steeds neit

Even een aantal dingen duidelijk maken. De Sparrow die bij Vercetti Estate staat is niet een van de helicopters voor de "Chopper Checkpoints". Ook het spawnen waar men het over heeft heeft geen betrekking op de helicopters van de "Chopper Checkpoints".

Er zijn twee mogelijkheden, of de "Chopper Checkpoints" zijn nog niet beschikbaar, of je kijkt op de verkeerde plek. Ik vermoed het laatste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak wel even een kaartje!

maar ik weet precies waar zijn op ap.3c en fdaar staat ie nooit

Ik maak wel even een kaartje!

maar ik weet precies waar zijn op ap.3c en fdaar staat ie nooit

en ik heb nu al twwee bedrijven en de sparrows staan er nog niet en ik heb geen cheats gebruikt en ik speel het op de ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad, namelijk de Sparrow in DownTown stond er nooit :N .

Na de missie G-Spotlight ben ik er gaan kijken en toen stond hij er :Y .

Mijn tip is dus om verder te spelen en af-en-toe een keerje te gaan kijken ;).

--------------

Weet je verder héél zeker dat je op de goede plaats kijkt :) ?

--------------

Probeer eerst alle missies voltooien, en dan even kijken als ie daar staat.

Als ie dan niet komt moet je je savegame op het internet zetten, kijk ik er wel even naar.

1.ik heb hem op de ps2 en 2 hoe doe je dat

Volgensmij is dot helaas niet mogelijk :N . Als het wel mogelijk is dan zal het AR Max zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Locatie 1: Ocean Beach

gtavc2006083017163993rc4.png

Deze locatie van de Chopper Checkpoint is makkelijk te bereiken. De ligging van deze locatie is vlakbij het Ocean View Hotel. De Sparrow ligt aan de rechterkant van het Ocean View Hotel.

Locatie 2: Vice Point

gtavc2006083017180706cs1.png

Deze locatie van de Chopper Checkpoint is vlakbij het savehouse El Swanko Casa. Deze locatie bevindt zich op een plein met wat bomen en gras.

Locatie 3: Downtown

gtavc2006083017194240xz9.png

Deze locatie van de Chopper Checkpoint is om de hoek van de locatie waar je een Police Maverick kunt vinden.

Locatie 4: Little Haiti

gtavc2006083017211571lh5.png

Deze locatie van de Chopper Checkpoint bevindt zich vlakbij Kaufman Cabs. Daarnaast bevindt zich vlakbij deze locatie een bribe in de lucht.

Voor tips over de Chopper Checkpoints verwijs ik je naar wikigta.

Veel succes en plezier met Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...