patrickh Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Weet iemand wanneer ik in didier sachs kan komen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Weet iemand wanneer ik in didier sachs kan komen? Die gaat pas open naar de missie A hpme in the Hills geloof ik. Die missie behoort in de categorie return to Los santos missies. Het duurt nog wel even voordat hij open gaat maar, je krijgt er wat voor terug. Naast de Diedier Sachs ziet overigens een andere luxe kledingshop genaamd: Victim, als ik me niet vergis gaat die open naar de vliegschool. Bewerkt: 29 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) na de missie a home in the hills. Te laat Bewerkt: 29 augustus 2006 door ICE BANANA Reageren
patrickh Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) dank jullie wel Bewerkt: 30 augustus 2006 door patrickh Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Je kan ook een glitch gebruiken, Als je een nieuw spel start moet je tijdens de scene waarvan Cj met een cop car door de straat rijd de jectpack cheat invoren.DAn zijn alle winkels open Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.