RS-modder Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 toen ik aan het spen was zag ik ineens een sigaar zweven en achter me een flesje wat is dit(binnenkort screens Reageren
Svenie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Dit is niets speciaal hoor. Toen ik de vernieuwde versie van MTA speelde, vond ik het ook heel raar dat Cj aan een sigaar trok, of dat hij een flesje dronk. Maar het is niet speciaal, bijna iedereen die MTA speelt weet het, dus pieker er niet over. Foutje, ik zat met MTA in mijn hoofd. Er zweven idd soms flesjes en sigaren rond. Zelf denk ik dat dit gewoon een bug is. (een soort foutje) Bewerkt: 29 augustus 2006 door Svenie Reageren
Azer Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Zowel SA:MP als MTA hebben die bug idd, was niet de moeite om te verwijderen Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 ze zijn er niet altijd en als ze er zijn mis ik een wapen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.