TheGuardian Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Heey SAN, Commentaar: Wat een prachtige siggy heb je daar weer gemaakt was direct me eerste indruk.. - punten: Die zijn er niet echt, of niet echt een - punt om te melden + punten Je personage past supergoed bij de achtergrond, en ook past de achtergrond goed bij je fond en lettertype, die tevens ook goed gekozen zijn en ook die passen nog eens bij jouw personage. Ook vind ik de effectjes die je eraan toegevoegd hebt hier heel goed bij passen EindTotaal Punten: 10 Eindbesluit: Lap, hij flipt het weer, de 2de of derde keer alweer dat ie een 10 van me krijgt Ga zo door TheGuardian Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Je signature is idd heel goed gelukt. Het enigste wat echt mist is diepte in de signature, als je daar wat aan doet zal hij er nog beter uitzien. Reageren
Froop Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Hij is goed, maar probeer zorgvuldig de strepen van haar lichaam te gummen met een hard top 1 pixel brush. Zorg verder dat de pattern met die vakjes af en toe weggegumd is met bijvoorbeeld een splatter brush, de scheding tussen die vakken maakt de sig toch wel weer vreemd. Haal je tekst eens weg, het kan vaak voorkomen dat geen tekst ook goed is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.