Jump to content

hoe kom ik an geld bij c & c generals

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
eey,

hoe kom ik an geld bij c & c generals ?

wie weet dit ?

Bij China de GLA en de USA heb je verscheidene manieren, je als eersr moet een supply center bouwen. Bij China komen er dan soort vrachtwagens bij die geld ophalen en steeds naar je center brengen. Daarnaast heb je ook nog hackers die geld jatten van je tegenstander. Bij de GLA krijg je na het bouwen van een supply center wat mannetjes erbij die heen en weer lopen om het geld te halen, maar dan steeds minder geld per keer. Ook hebben zij nog een zwarte markt waar je per seconde $20,- krijgt. Dan de USA ook hier krijg je na het bouwen van een supply center een voertuig, een heli krijg je die geld heen en weer vliegt. Ook heb je een dropzone daar komt steeds om een paar minuten heel wat geld binnen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Je kan toch ook nog sommige gebouwtjes "capturen" voor poen?

plaatje

Inderdaad dat kan ook, om dat te doen moet je wat soldaten recruten en dan een optie in een Command Center aanvinken, ik geloof dat dat $1000 kost. Je moet dan op een icoontje klikken met een vlag. Als die functie klaar is krijg je bij elk mannetje een icoonetje met een vlag als je erop klikt. Klik op de vlag en vervolgens op het gebouw, om het gebouw tot jou eigendom te maken.

eey,

wie weet dit ?

Bij China de GLA en de USA heb je verscheidene manieren, je als eersr moet een supply center bouwen. Bij China komen er dan soort vrachtwagens bij die geld ophalen en steeds naar je center brengen. Daarnaast heb je ook nog hackers die geld jatten van je tegenstander. Bij de GLA krijg je na het bouwen van een supply center wat mannetjes erbij die heen en weer lopen om het geld te halen, maar dan steeds minder geld per keer. Ook hebben zij nog een zwarte markt waar je per seconde $20,- krijgt. Dan de USA ook hier krijg je na het bouwen van een supply center een voertuig, een heli krijg je die geld heen en weer vliegt. Ook heb je een dropzone daar komt steeds om een paar minuten heel wat geld binnen.

hoe maak ik een dropzone ?

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

Eerst moet je Amerikaanse zijde zijn.

Dan bouw je:

Cold Fusion Reactor

Supply center

Airfield of War Factory

Strategy Center

en dan kan je zo'n drop ding bouwen

Zoals te zien duurt het wel ffies totdat je zo'n ding kan... Eerst wat Chinooks bouwen dus.

eey,

wie weet dit ?

ik heb een supply center gebouwd maar dan krijg ik geen geld,

hoe kan dit ?

ik ben nu bij usa mission 3,

maar dan ga ik meteen in het begin al dood,

hoe kan ik die missie het beste spelen ?

Geplaatst:

eey,

wie weet dit ?

hoe kan dit ?

Dat je geen geld krijgt als je supply senter hebt komt waarschijnlijk doordat je hem niet dicht genoeg bij een suply dock hebt gebouwd (dat is zo'n plek waar allemaal containers liggen). Dan moet je even die verzamel unit selecteren en een suplydock aanklikken. En hoe gaat die 3e missie, want ik weet niet zo welke je bedoelt. Hoe begin je? Misschien kan je hem wel halen als je hem op easy speelt.

En die upgrade capture building (dat je die geld gebouwen dingen kan innemen) staat bij de baracks.

eey,

wie weet dit ?

hoe kan dit ?

Dat je geen geld krijgt als je supply senter hebt komt waarschijnlijk doordat je hem niet dicht genoeg bij een suply dock hebt gebouwd (dat is zo'n plek waar allemaal containers liggen). Dan moet je even die verzamel unit selecteren en een suplydock aanklikken. En hoe gaat die 3e missie, want ik weet niet zo welke je bedoelt. Hoe begin je? Misschien kan je hem wel halen als je hem op easy speelt.

En die upgrade capture building (dat je die geld gebouwen dingen kan innemen) staat bij de baracks.

dan moet ik colonel burton ofzo beschermen in rusland

wie kan me met deze missie helpen ?

USA missie 3 van generals of generals zero hour?

zero hour weet ik niet meer omdat ik het maar een paar weken gespeeld heb en de cd daarna kapot ging, generals heb ik veel gespeelt. USA missie 3 in generals is toch die in die stad waarbij je met die colonel burton

3 piloten moet redden? ik ging altijd meteen vol in de aanval met tanks en wat infanterie en schakelde met snipers soldaatjes uit die om die piloten heen stonden.

Tip, gebruik geen lichte transport voertuigen zoals die hummvee of ambulance hummvee, die relschoppende moslimmannetjes in die grote groepen(kan ff niet op de naam komen) met ak47 en molotovs blazen ze zo op.

ik hoop dat je het over deze missie had :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

zero hour weet ik niet meer omdat ik het maar een paar weken gespeeld heb en de cd daarna kapot ging, generals heb ik veel gespeelt. USA missie 3 in generals is toch die in die stad waarbij je met die colonel burton

3 piloten moet redden? ik ging altijd meteen vol in de aanval met tanks en wat infanterie en schakelde met snipers soldaatjes uit die om die piloten heen stonden.

Tip, gebruik geen lichte transport voertuigen zoals die hummvee of ambulance hummvee, die relschoppende moslimmannetjes in die grote groepen(kan ff niet op de naam komen) met ak47 en molotovs blazen ze zo op.

dat is missie usa 2 van generals

weet iemand hoe missie 3 moet van generals en generals zero hour

bestaat er een nederlandse site waarop staat hoe alle missies moeten ?

Geplaatst:

dat is missie usa 2 van generals

weet iemand hoe missie 3 moet van generals en generals zero hour

bestaat er een nederlandse site waarop staat hoe alle missies moeten ?

Vast wel een Nederlandse maar ik weet toevallig een Engelse site waar de walktrough opstaat. Je moet op de missie klikken voor een missie beschrijving, je krijgt er ongetwijfeld tips bij van anderen. Klik >hier< voor de walktrough voor Generals, en klik >hier< voor een walktrough van Zero hour. Mocht je er nog niet uitkomen vertel dan wat je niet snapt, en ik zal het vertalen voor je.

Geplaatst:

Ow, dat is die missie dat je nuclear gebouwtje moet vernietegen in de bergen.

Die is heel lastig, maar voor je begint zeg ik wat tips.

Je snipers kunnen mooi beginnen met mensen neerschieten.

Ook bij sting site's, laat de snipers het eerst vuren en dan de rest.

Want de snipers schieten de mannetjes eruit dood, niet het gebouw.

Later krijg je ook een microwave tank, die kan je dan als eerste gebruiken om een tankje ofzo geen stroom meer te geven.

Dan schiet je die makkelijk neer.

Geplaatst:
Ow, dat is die missie dat je nuclear gebouwtje moet vernietegen in de bergen.

Die is heel lastig, maar voor je begint zeg ik wat tips.

Je snipers kunnen mooi beginnen met mensen neerschieten.

Ook bij sting site's, laat de snipers het eerst vuren en dan de rest.

Want de snipers schieten de mannetjes eruit dood, niet het gebouw.

Later krijg je ook een microwave tank, die kan je dan als eerste gebruiken om een tankje ofzo geen stroom meer te geven.

Dan schiet je die makkelijk neer.

ik wil nu ff weten missie usa 3 van genrals

dat is iets met uso forces escaped ofzo ?

is dat die dat je zon UN convoy die door zon smalle vallei evacueert moet beschermen tegen GLA troepen die snel erachter aan racen?

EDIT : ben m ff gaan spelen en het is die missie dus :puh:

Tactiek die ik gebruik : Ik maak snel +/- 6 comanches aan, en 4 tanks erbij. ik zorg dat er snel geld binnenstroomt door 2 extra chinooks te maken. dan parkeer ik alle tanks in het midden van de vallei neer, en alle comanches bij de zuid-oostelijke uitgang van de vallei naar je basis(dus aan die kant waar de UN soldaten vanaf komen). dan laat ik upgrade ik de comanches met die ene upgrade(rocket pods dacht ik dat het hete) dat ze in 1 keer 10 raketten kunnen afvuren. dan als die GLA troepen achter dat convoy aan komen zo snel mogelijk met de heli's die scorpion tanks en die pickups mollen. die tanks laten staan voor het geval dat er GLA tanks door je heli blokade doorbreken.

herhaal dit tot de 3 of 4 keer dat zon UN convoy langs komt(ligt eraan hoeveel troepen je al levend geevacueerd hebt) en trek dan je tanks terug naar je basis omdat de laatste aanval op je basis gericht is. let dan ook op dat GLA dan die vrachtwagens met die AA guns erop gebruikt tegen je heli's

Bewerkt: door Dikbuik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...