Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou Froop laat ik jou creatie ook maar eens becijferen. Ik vind het altijd harstikke leuk om te zien wat jij allemaal gemaakt hebt met Photoshop ik zou het zelf niet kunnen, maar laat ik maar beginnen met het becijferen van die dame en natuurlijk de Graphics. Je gaf zelf al aan dat ik heb op een donkere skin moest bekijken en dat is: Calired lijkt mij. Mijn ogen kwamen langzamer hand open en het eerste wat ik dacht was: Wat een licht! Ik dacht is daar een overdosis van gebruikt het is niet lullig bedoelt uiteraard, maar de overdosis vindt ik toch iets minder je had hem naar mijn idéé iets kunnen verminderen.

De kleureffecten zijn erg goed toegepast volgens mij zijn ze nog iets verbeterd en dat is verder goed. Ik kan moeilijk zien wat je er aan hebt versleuteld, maar dat ik het mooi vindt weet ik wel. Vooral ook de filter effecten zijn erg mooi, althans ik denk dat het filter effecten zijn. Hoewel je in tegenstelling tot die Britney signature van jou hier niet zo goed kan zien wat er aan verbouwd is vindt ik het toch echt een .Froop signature. Klasse jongen, dan nog even de rates op een rij:

Rates:

Effecten: 8

Afbeelding: 7,5

Filters: 9

Overview: 8.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...