Fuffie Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 move config/LocalSettings.php to the parent directory Reageren
SummerBase Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Move is in het engels verplaats, config/LocalSettings.php betekend de map inclusief het bestand. Parent betekend in het engels Ouder dus ga er maar vanuit dat ze de hoofd map bedoelen. Dus als we het letterlijk gaan vertalen voor jou Fuffie. Verplaats de map config/LocalSettings.php of het bestand LocalSettings.php naar de hoofdmap. Het maakt opzich niet zoveel uit welke map het is. Al is die map van een Webhost of van een ander soort platform. Teminste zo heb ik dit mee gekregen, maar welkom terug Fuffie alles gaat ook goed met jou Fuffie? Ik denk het wel, nou veel succes en als er nog wat is dan zeg je het maar hoor! Bewerkt: 30 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Goudvis Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 klein detail: Parent directory betekend "1 map hoger" , als ze hoofdmap bedoelen hebben ze het over root. dus als je dit hebt: /folderA/folderB/FolderC/FolderD/config/LocalSettings.php dan moet je heb verplaatsen naar: /folderA/folderB/FolderC/FolderD/LocalSettings.php Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Het is me gelukt bedankt Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Het is gelukt bij mij, alleen nu zit die ads bovein van byethost in de weg... Hij lapt over mijn page heen, kan ik dit verhelpen en hoe? Reageren
Argon Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Het is gelukt bij mij, alleen nu zit die ads bovein van byethost in de weg... Hij lapt over mijn page heen, kan ik dit verhelpen en hoe? Staat dit niet in het foute topic? Dit komt omdat byethost de adds op een foute plaats in de style zet. Je zou de code van je pagina dus is moeten bekijken en zien hoet je het zou kunnen oplossen. Je moet zelf ook wat logisch nadenken een oplossing zou bijvoorbeeld kunnen zijn door met css de top-margin wat hoger te zetten zodat de pagina 4 cm lager begint en zo de adds niet over de pagina kunnen komen. Code: body { margin-top: 75 px; } Die 75px is maar een gok je zou wat moeten uitproberen wat de juiste hoogte van de adds is. Om de css van wiki aan te passen moet je maar even zoeken op: http://meta.wikimedia.org/wiki/Gallery_of_user_styles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.