RS-modder Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 hey ik hoordeis iemand zeggen hey zullen we naar ghosttown gaan waar is dat Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Dat ligt midden in de desert waar je missies doet voor pulaski dacht ik,Waar je naartoe moet om pulaski te vermoorden in High noon Reageren
Preddy Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Plaatje zegt meer dan 10 woorden, dus: rood omcircelde is het volges mij Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 dit verlaten boerenhol staat ook wel bekend onder de naam "El Castillo del Diablo" (dat zegt je HUD tenminste als je daarnaartoe rijd) hier kom je ook als je de voorlaatste Toreno missie doet Reageren
RS-modder Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 dan was het iets ander ze gingen de zee op Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 ik denk niet dat er een ghosttown op zee of wat dan ook is ik ken alleen die in de woestijnnen en trwouwens wie zij dat dan eigenlijk Reageren
LBG Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Mischien leuk om te weten, El Castillo del Diablo betekend ''Het kasteel van de duivel''. ooooeeeeeeh er zijn zo nog veel meer dingen in San Andreas die je kan vertalen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 ik ga geen namen noemen maar iemand van dit forum Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 ik ga geen namen noemen maar iemand van dit forum Je bedoeld zeker mij? Ik was met Svenie aan het vliegen boven de zee, en toen zei ik voor de grap kom we gaan naar Ghost town. Ghost town is een plek in GTA III waar de intro van het spel zich afspeelt [Kijk hier voor meer informatieIk ze dit omdat we al erg ver op zee waren, dus eigenlijk bedoelde ik er niets mee. In GTA San Andreas is er ook een Ghost town je kan hiermee Las Brujas of El Castillo del Diablo bedoelen, dit zijn allebei helemaal verlaten plekjes. Er is op zee dus ook niet iets wat op Ghost town lijkt, eigenlijk is er zo ver op zee helemaal niks. Het was dus een grapje waar jij door in verwarring bent geraakt, dat was niet mijn bedoeling. Wanneer je nog eens in SA:MP met mij bent wil ik je wel de Ghost Towns van SA aan je laten zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.