San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: z.s.m
Bongo Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil wel Hier is de mijne als je wilt dat ik tegen jouw ga: Bewerkt: 30 augustus 2006 door Bongo
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) San_Andreas_Nigga Bongo -------- Bongo, veel succes, stemmen kan beginnen. Bewerkt: 30 augustus 2006 door San_Andreas_Nigga
deagle Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 S_A_N : Wat heb jij een mooie signature. Ashanti is mooi uitgeknipt en ook mooi ingeblend. De muur is ook mooi , met die niveau verschillen. 1 minpuntje : misschien kan je proberen om Ashanti (of S_A_N) op de muur te spuiten (met graffiti-effectje?). Bongo : Jouw signature is ook heel mooi gelukt! Spiderman is er ook héél goed ingeblend. En de achtergrond is héél mooi. Ook 1 minpuntje : De tekst ... ik vind hem niet zo mooi staan in je signature. Stem : Bongo , omdat ik denk dat hij iets meer werk in de achtergrond heeft gestoken. Succes beide!
wastelander Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 S_A_N :Wat heb jij een mooie signature. Ashanti is mooi uitgeknipt en ook mooi ingeblend. De muur is ook mooi , met die niveau verschillen. 1 minpuntje : misschien kan je proberen om Ashanti (of S_A_N) op de muur te spuiten (met graffiti-effectje?). Bongo : Jouw signature is ook heel mooi gelukt! Spiderman is er ook héél goed ingeblend. En de achtergrond is héél mooi. Ook 1 minpuntje : De tekst ... ik vind hem niet zo mooi staan in je signature. Stem : Bongo , omdat ik denk dat hij iets meer werk in de achtergrond heeft gestoken. Succes beide! niks aan toe te voegen , behavle dat ik text wel mooi vind maar allebei gewoon goeie sig veel werk in gestoken mijn stem gaat ook naar bongo succes nog beide
Planlos Ultra Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 De achtergrond van Bongo is mooier die van S_a_n omdat er meer kleur inzit voor de rest vond ik alles van jullie beide wel mooi. Stem Bongo.
Jon-asses Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) General LeeSan_Andreas_Nigga : + Mooie brushes rond Ashanti gedaan, de effecten rond haar zijn ook wel mooi en Ashanti zelf staat er heel mooi op (Maar ze is ook wel mooi )! - Die strepen rond Ashanti vind ik niet bepaald mooi en nogal simpele border. Verder niets hoor Bongo : + Mooie 'uitbarsting' achter spiderman, de render is ook heel mooi (C4d?) en de tekst vind ik ook wel redelijk gedaan. - De tekst op zich is wel mooi, maar de plaats waar is niet zo mooi gekozen ik mis ook een border (toch?). Mijn stem gaat na lang twijfelen toch naar GL Grr San_Andreas_Nigga ! Jouw sig was ook erg mooi hoor Bongo! Nog veel succes verder jongens! Bewerkt: 1 september 2006 door Jon-asses
.Levi. Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Winnaar Bongo +1 punt, verliezer San_Andreas_Nigga -1 punt. Ranking updated & topic closed.
Recommended Posts