RGA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 haj ik speel het spel een beetje rustig en relaxed maar na welke missie's kan je in SF?? alvast bedankt daaag!! Reageren
volvoboy Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ik geloof na missie 28 weet niet meer Reageren
langmeesterh Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Na de "green sabre" missie van sweet, open je SF. Dan moet je nog een paar missies doen in de badlands (Red County) en dan kan je ook in SF missies doen Reageren
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 thnx nu weet ik het wel!! Reageren
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 eej bedankt volgens mij kan ik er nu al heen maar moet nog een paar andere missie's halen in los santos Reageren
manus_343 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 serieus..? das mooi kut ik dacht dat ik bijna in san fierro was Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ooit gehoord van samenvatten in 1 reply Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.