Pennywise The Clown Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Je hebt san andreas eindelijk uitgespeeld. je hebt alle missies gedaan, en heb geen zin meer om weer opnieuw te beginen. Alle mogenlijkheden zijn toegepast, alle kleding, alle winkels, alle steden enz. Wat doe je dan, Ik zou graag willen weten wat jullie zouden gaan doen als je geen missies meer wil doen... Een aantal voorbeelden... Wanted verhogen, en een achtervolging beginnen door de drukke straten van san fierro. Rondcruisen met een coach, door het platteland, en net doen of je aant reizen bent. Taxichaufeur gaan spelen. Of zelf politie gaan spelen. Dit is wat ik doe: Flying Beach Car Voor degene die van zon zee en strand houden, en graag in het zuiden van los santos komen... Typ lifesabeach in, en je begeefd je n in een voledige strandsfeer. Om het wat leuker en spectaculairder te maken... Typ je sjmaphe in, en recruteer je een binikibabe of gast in zwembroek. Je zoekt een buggie, of mesa (open dak) Zorg dat je je recruter in de wagen krijgt, en ga op de grote pier staan. (niet degene met het reuzenrad) Typ als je in de wagen zit, chittychittybangbang. Hiermee kun je vliegen net zoals met een vliegtuig. neem een korte aanloop en vlieg de lucht in. maak daar wat loopings/stunts in de lucht, met de (zogenaamd) schreeuwende strandgast naast je. Na een minuutje vlieg je weer richting strand, Vieg laag over het water, Houd het pijltje naar onder in, en land zon 5 meter voor de kust in het water. De auto drijft nu in het water, door de vliegcheat die je hebt ingetypt, Zinkt de auto niet. Ook kun je nu gewoon naar voren riijden in het water. (zorg er wel voor dat als je land, je niet in te ondiep water land. 5 meter is ruim voldoende). Als je weer op het strand bent, laat je de gast eruit, neem je (zogenaamd) het geld in ontvangst, vraag of hij/zij nog een keer wil... Zo niet, rijd je via de rechterkant weer op de pier, en zoek je een volgende persoon uit. Je hebt een hoop fantasie nodig, en een hoop oefening, voordat de gasten het zullen respecteren. Hebben jullie nog meer dingetjes die je kunt doen als je klaar bent met de missies van san andreas?... Mvg, san_andreas >>> Door Dizzee: Er zijn al meerdere topics die op deze lijken. Zoekfunctie Slot<<<
Ar Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Weer beginnen met GTAIII en daarna met ViceCity en dan weer SA.
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Er valt nog genoeg te doen, je kan Easter Eggs gaan zoeken, je kan gokken om zo zo veel mogelijk geld te krijgen, je kan een echte crimineel worden door de hoogste criminal rating te krijgen ga dus veel mensen vermoorden, maar cheat niet dit zorgt er voor dat de rating weer omlaag gaat. Je kan ook MTA of SA:MP gaan doen: Multi Theft Auto, beter bekend als 'MTA' is een grote multiplayer-mod. Dit wil dus zeggen dat je met andere mensen over de hele wereld kunt spelen in servers. Tot nog toe is er alleen een race-versie, maar het MTATeam is druk bezig met de deatmatch-versie, waar iedereen naar uitkijkt. Je kan de race versie van MTA hier downloaden. Tevens is er nog een andere Multiplayer mod uit genaamd SA:MP op dit gedeelte van GtaForum vindt je meer info, SA:MP kan je van de officeele site downloaden. SA:MP.com In SA:MP kun je dus wel op elkaar schieten, en dat is erg veel fun, veel mensen van dit forum doen het dus je hebt veel kans om nog een bekenden tegen te komen. Naast Multiplayer zou ik eens op Wikigta.org kijken, hier vind je nog erg veel informatie over GTA en vind je misschien nog dingen die jij nog niet hebt gedaan. Verder zijn er nog genoeg dingen te doen in San Andreas, veel uitdagende dingen ga bijvoorbeeld met een Maverick op het vliegdek schip van de Marine in San Fierro landen, steel daar een Hydra en probeer te ontsnappen zonder dat je neergeschoten word, het word vooral leuk als je zelf Hydra's achter je aankrijgt. Ga Pimp My Ride naar spelen, je kan met je auto in 1 van de Modshops van San Andreas gaan, probeer dan zo'n mooie mogelijke auto te tunen. En ga er dan lekker mee racen. Naast dat kan je ook mooie foto's gaan maken van gekke, mooi en leuke dingen die jij in SA ziet. Als jij nog niet genoeg hebt kan je nog deze minigames gaan spelen: Duality, Go Go Space Monkey, Let's Get Ready To Bumble en They Came From Uranus, deze spelletjes vind je in Bars, huizen, restaurants, 24/7's. Probeer daar allemaal de highscore te halen. Verder kan je nog gaan Basketballen, de Beefy Baron challenge van Zero doen. Ik denk dat je wel weer wat dingen kan doen nu. Bewerkt: 30 augustus 2006 door Typhoon
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 ik heb er nog 1 De afrekening Je kleedt je als een mafia persoon:tuxedo en hoedje.Je zoekt een hustler en je kaapt die. Ga hem nu zwart of wit maken.Zoek een ped uit die gelijkt op ook iemand van de mafia,(recruteer cheat) en maak dat die persoon een shotgun vast heeft (all peds have weapons). Stap met die persoon in en neem de sawnof shotgun.je gaat naar de badlands en zoekt er een ped uit en maakt die af,dicht bij een rivier,(persoon valt in de rivier),mision accomplished
nick11123 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 ik doe altijd het echte leven na bijvoorbeeld rustig rijden en kleren kopen eten en op de stoplicht rood wachten en dan cruise ik gewoon de hele staat door en soms ga ik zoveel mogelijk politie achter me aan proberen te krijgen en ik gebruik dan wel eens van die maffe cheats
Preddy Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 autotjes tunen btje stunten met vliegtuigen files laten ontstaan en vervolgens opblazen cruisen op een fietsje door het platteland
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Wat ik ook wel leuk had gevonden in san andreas... Is Snachts rondrijden door de badlands, als het helemaal donker is. Maar je ziet erg veel, en de bergen lijken licht te geven in het donker... Om een echte nachtsfeer te creëren, zet je bij opties; de brightness helemaal uit. Nu kun je in een echte donkere sfeer door de nachten van san andreas rijden... (leuker met de nachtcheat: nightprowler) Is het je nog te licht, dan kun je je beelscherm instellen door de knopjes die op, voor of aan de zijkant van je beeldscherm zitten. Zet het brightness en/of contrast lager. Nu heb je een optimaal nachteffect. Nu ben je klaar om san andreas bij nacht te gaan verkennen! Voor een nog beter effect, raad ik je aan op dit na half 9 s'avonds te doen, ivm doorschijnend licht. Deur opslot, en met een beetje fantasie springt er opeens een penoptican killer voor je auto
Blu3ice Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik takel auto's. Vreselijk geestig! Je kunt ook takelwagens takelen en zo op de mount chiliad rijden. Daarnaa jump je eraf met al die takelwagens achter u. Zalig zicht! Je kunt ook politiewagens met de agenten er nog altijd in wegslepen! Het geeft echt voldoening als het gelukt is om ze erna in het water te laten slippen!
Jon-asses Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Als je goed met SA overweg kan, en makkelijk missie's tot een goed einde brengt. Dan bestaat er nog altijd een leuk subforum hier op GTAForum, namelijk het Savegames aanvraag forum .Daar kun je andere members helpen met een missie, collectables verzamelen, en nog veel meer... Dit doen vele leden, en het schijnt nog wel leuk te zijn ook. Je moet dan ook niet meer overnieuw beginnen voor weer missie's te kunnen spelen. Verder kun je nog heel veel dingen doen hoor, als je SA op de PC hebt kun je altijd filmpjes maken. Zoals stuntfilmpjes ofzo. Dit kun je op deze manier : Filmpjes opnemenFraps Fraps is een heel handig programma om spellen op te nemen op de pc. Met de trial versie kan je 30 seconden opnemen. En als je hem koopt onbeperkt. Het is mogelijk om te laten zien hoeveel frames per seconde je op neemt. Het programma is op deze site te downloaden. Camtasia Een ander programma om je scherm op te nemen is camtasia. Camtasia heeft uitgebreideren functies dan Fraps. Je kan hierbij kiezen welk oppervlak je wil opnemen. Dit kan het hele venster zijn of alleen maar een hoekje van het scherm. Op de site van Camtasia vindt je meer info over dit programma. De gratis versie is een trial versie van 30 dagen. Hosten Filmpjes wil je nu nog met andere delen. Je kunt je filmpjes naar gtagames mailen. Let op! filmpjes moeten wel op de PC opgenomen zijn en niet met een externe camera zoals een webcam. Een andere manier is om je filmpje te hosten via raridshare.de. Hoe dat werkt kun je in het helpdesk topic van Lantyz lezen. Met dank aan Ewoud, die deze nuttige info heeft gepost in deze Guide. Hopelijk kun je je nog amuseren in GTA: San Andreas. Bewerkt: 30 augustus 2006 door Jon-asses
Ar Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Wat ik ook nog wel eens doe is lekker racen, door de stad en met een motor over de bergen en dan lekker zweven in de lucht. Af en toe krijg ik nog een melding dat mijn wijk onder vuur ligt, dan er heen racen en dan weer wat vijanden neerleggen.
DenkaanHenk Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 stunten crossen anders Kleden vliegen winkelen iedereen dood knallen sterren achter je aan krijge.
.Timothy Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Ik zou een tractor nemen en dan zo'n Police Ranger eraan hangen; naar een hoge kapotte brug (zie mijn topic in dit forum (Rijstijlen Los Santos)) en dan zo'n Police Ranger op het randje zetten..... haakie los en ............... BOEM! Bewerkt: 31 augustus 2006 door VWO-er
Recommended Posts