Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik goede textures vinden voor Wang Cars?? Ik heb al heel wat site's afgespeurd maar ze vielen me allemaal tegen, weet iemand anders een goede? Alvast bedankt,

Donwell

Geplaatst:

vertel eerst eens wat voor textures je wilt, beton, ijzer, asfalt, vloeren, koeienprint? mischien kan ik je dan helpen :)

:cya:

Geplaatst:

Gewoon een mooie garage, een merk garage ofzo, maar hij moet gewoon mooi zijn. Garage: het liefst BMW of VolksWagen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik begrijp de vraag niet helemaal. ben je bezig met een mod of wil je een mod voor wang cars?

EDIT :ooh nu snap ik het. ik dacht dat je textures wilde voor een mod maar je wilde een mod :puh:

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil idd een mod die Wang Cars compleet veranderd. En ik heb al gekeken op gtadownloads[/font] maar daar staat niks tussen naar mijn wens.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Kies uit een van deze merken en ik zal je een showroom sturen (deze showoom(s) zijn afkomstig uit mijn AllCarsShowroomMod die ik nooit afgemaakt heb)

KIES:

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Porsche

Ferrari

JA: ik ga deze mode zeker nog een keertje afmaken ;).

Geplaatst:

Welk merk vindt je het mooist? dan post ik hier een reply met de download link, want ik heb nog geen van de files geupload; ik upload ze wel ergens.

welk merk vind je het mooist?

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...