Donwell Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Waar kan ik goede textures vinden voor Wang Cars?? Ik heb al heel wat site's afgespeurd maar ze vielen me allemaal tegen, weet iemand anders een goede? Alvast bedankt, Donwell Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 vertel eerst eens wat voor textures je wilt, beton, ijzer, asfalt, vloeren, koeienprint? mischien kan ik je dan helpen Reageren
Donwell Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Gewoon een mooie garage, een merk garage ofzo, maar hij moet gewoon mooi zijn. Garage: het liefst BMW of VolksWagen. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hey Donwell heb je al eens op http://www.gta-downloads.com/ gekeken die hebben wel mooie texturen maar is nu ff uit de lucht maar als je daar kijk bij texturen van sa neem ik aan krijg je ook een bmw garage die je kan downloaden Reageren
Dikbuik Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) ik begrijp de vraag niet helemaal. ben je bezig met een mod of wil je een mod voor wang cars? EDIT :ooh nu snap ik het. ik dacht dat je textures wilde voor een mod maar je wilde een mod Bewerkt: 10 september 2006 door Dikbuik Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ja du dat ziet toch iedereen Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Ik wil idd een mod die Wang Cars compleet veranderd. En ik heb al gekeken op gtadownloads[/font] maar daar staat niks tussen naar mijn wens. Bewerkt: 10 september 2006 door Donwell Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 okee dan kan ik je niet verder helpen Reageren
Puma Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Kies uit een van deze merken en ik zal je een showroom sturen (deze showoom(s) zijn afkomstig uit mijn AllCarsShowroomMod die ik nooit afgemaakt heb) KIES: Alfa Romeo Aston Martin Audi Porsche Ferrari JA: ik ga deze mode zeker nog een keertje afmaken . Reageren
Donwell Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Allemaal leuk en aardig, Puma, maar waar zijn de download-links?? Reageren
Puma Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Welk merk vindt je het mooist? dan post ik hier een reply met de download link, want ik heb nog geen van de files geupload; ik upload ze wel ergens. welk merk vind je het mooist? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Doe de Aston Martin maar. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Komt de download link nog? Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb de link nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.