wastelander Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) heb film poster van king kong gemaakt, eerlijk gezegt veel werk aan gehad wil graag horen wat ik er aan kan verbeteren en natuurlijk rates and comment als het kan oh ja naam staat er in dus rip heeft geen zin en miss beetje leeg.. maar daar doe ik nog wel wat aan denk ik Heb ondertussen al een v2 wat meer opvulling Bewerkt: 30 augustus 2006 door wastelander Reageren
TheGuardian Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Heey wastelander, Commentaar: die is vet joh :o Vond hem er direct uitzien. Ik ga je 2de versie raten, omdat dat je verbeterde versie moet zijn - punten: Je fond zou ik duidelijker maken, onderaan zijn de letters moeilijk te lezen.. + punten Alles hieraan is perfect, de plaatjes, de fond en lettertype van kingkong, ook de lettertype van de zinnen onderaan, en ook bovenaan waar de acteurs hun naam staan is de lettertype en fond perfect, deze passen goed bij deze afbeeldingen. EindTotaal Punten: 9.8 Eindbesluit: Super gedaan kerel, nog een klein - puntje wegwerken/verbeteren, en je hebt alleen nog maar + punten TheGuardian Reageren
wastelander Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hej dankje voor je rate ik zal kijken wat ik nog aan de lettertype kan doen het heeft me ook aardig de tijd gekost, Reageren
Backsmash Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Wow! hij is net echt. ik vind de eerste iets mooier dan de tweede, maar ze zijn allebij prachtig. het font is goed te lezen vind ik aleen net in het midden is het te licht. probeer ook nog de rechterkant iets te verbreden. verder is hij gewoon perfect. het is echt eentje die je zo bij de bios zou zien ophangen. 9,8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.