Jump to content

fout

Planlos Ultra

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een ipb forum (1.3) en die is nog nooit gehackt dus doet het nog goed maar als ik hem nu bezoek krijg ik een vreemde fout.

require_once(/var/www/virtual/callofduty.byethost9.com/htdocs/Invision power board/upload/conf_global.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory (Line: 58 of /index.php)

Geplaatst:
Ik heb een ipb forum (1.3) en die is nog nooit gehackt dus doet het nog goed maar als ik hem nu bezoek krijg ik een vreemde fout.

require_once(/var/www/virtual/callofduty.byethost9.com/htdocs/Invision power board/upload/conf_global.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory (Line: 58 of /index.php)

Dat is geen vreemde error, dat is gewoon een simpele error die zecht dat het bestand "conf_global.php" niet bestaat. Het bestand is dus verplaatst of verwijderd (door jou of een hacker ;))

Owja, en dat je nog nooit last gehad hebt van hackers kan zijn omdat ze je site nog niet ontdekt hadden ;)

Geplaatst:
Hoe kan ik het dan terug krijgen?

Door het bestand terug te zetten, kijk is of het bestand wel in de goede map staat misschien heb je het prongeluk verseept ofzo. Of zet gewoon een backup van de bestanden (zonder MySQL gegevens) terug dat zou normaal ook moeten werken (als er geen nieuwe uploads zijn).

Geplaatst:

Gewoon geen IPB 1.3 gebruiken.

Bij IPB 2.X zit gratis support inbegrepen en is het zo opgelost.

Check iedergeval je logs en mappen op rare dingen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was al van plan het te kopen maar wat is het beste eenmalig betalen of per jaar.

Edit: hijs staat er nog maar het is een dist bestand ofzo.

Bewerkt: door Planlos Ultra

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...