gangster Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 de dildo is gevonden In Mullholland ga je naar het Politie Bureau daarna naar de douchjes daar ligt die Reageren
volvoboy Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ja ik had zo iets al gezien in het politie bureau en ik zij tegen me buurjongen kijk een dildo wij lachen maar hij pakte hem niet, ik zei het als grapje maar het is dus zo. Reageren
gangster Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 EN DE FULL ARMOUR CHEAT UIT VICE CITY WERKT IN SAN ANDREAS ALS MONEY EN ARMOUR CHEAT DE OUDE WAPENS CHEATS WERKEN OOK Reageren
Trax Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Fijn voor je met je cheats, cheaten is triest. Die dildo is idd wel grappig. Was al bekend, maar toch leuk! Reageren
gangster Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 In Gta: SA zijn er 4 verschillende dingen die je moet zoeken, in Los Santos moet je 100 tags neer zetten (graffiti). dit is dus alleen in 1 stad (en omgeving). In Las Venturras moet je 100 hoefijzers(!) vinden. ook alleen in 1 stad (en omgeving) En je hebt nog (ik weet niet hoeveel) verschillende bloemen die je ook aan je vriendinnen kan geven. (in alle steden) Oesters een soort onderwaterversie van de hidden packages(ook overal) je moet ook van paar dingen foto's maken (maar daar weet ik verder niks over) Als je dus niks meer te doen hebt in Gta:sa (wat niet snel gebeurd ) heb je nog een hoop te zoeken of je heb ze dan al gevonden ik weet niet of dit al bekend was? anders doe er maar een slotje op Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 je moet geen 3 dingen in 1 topic proppen zo weten we ook niet meer over wat het gaat Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 :lol: :lol: :lol: Dildo????? whahahahaha wat ze al niet verzinnen die viespeuken :lol: Maarja het is wel een leuke grap van R* :lol: Reageren
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 hihi die dildo is btw wel krachtigjes joh een klap en een autodeur licht er voor de helft uit Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 oke Niet zo onnodig posten! Reageren
L-Yah Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Kan je die dildo ook aan je vriendin geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.