Jump to content

Error Page E107

Recommended Posts

Geplaatst:

He,

Hoe maak ik een pagina met een zelfgemaakte afbeelding waarop staat dat deze link niet in gebruikt is enz..

Ik heb namelijk een afbeelding gemaakt die je krijgt als je bijv. een doodlopende link krijgt. Ik wil dit in e07 met mijn eigen afb. maken. Hoe waar en wat moet ik doen?

Alvast Bedankt ;)

Geplaatst:
He,

Hoe maak ik een pagina met een zelfgemaakte afbeelding waarop staat dat deze link niet in gebruikt is enz..

Ik heb namelijk een afbeelding gemaakt die je krijgt als je bijv. een doodlopende link krijgt. Ik wil dit in e07 met mijn eigen afb. maken. Hoe waar en wat moet ik doen?

Alvast Bedankt ;)

Dit kan met .htacces

Je maakt een bestand dat noemt ".htaccess" dus alleen een extentie dat bestand zet je in de root map. (Je kan in windows niet opslaan zonder bestandnaam dus in de ftp browser haal je die bestandsnaam weg)

In het bestand ".htaccess" zet je hetvolgende:

ErrorDocument 404 ./eror404.html

Dan word het document "./error404.html" getoond bij een 404 error, meer hoef je dus niet te doen.

Hoppelijk lukt het je ;)

Geplaatst:

Maar hoe maak ik dat bestand aan? In smart FTP en dan file en dan New Remote browser? En wat is een extentie?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het even in stappen uitleggen die je gewoon moet opvolgen en dan zal het gaan:

- Je maakt een nieuw txt bestand

- Je steekt de tekst die ik gaf erin

- Je slaagt het op als "a.htaccess"

- Je upload het op je server

- Je hernoemt het bestand via je ftp browser of site control panel naar ".htaccess"

Ik hoop dat het zo zeker duidelijk is voor je.

(edit: voor ik het vergeet alles voor de dot is de bestandsnaam alles erna is de extentie bijvoorbeeld "doc", "txt", "ppt", ...)

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...