bassie B. Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 ik zit met een klein probleempje: ik kan de bikes niet opvoeren. ik heb al gekeken in het bestand handling.cfg en daar heb ik ook wat in veranderd, maar hij gaat niet harder. verder zou ik ook niet weten hoe het moet weten jullie het misschien??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 Het moet wel via de handling.cfg, heb je wel de tutorial gevolgd die je kan vinden in de Master Tutorial List?? Daar wordt alles uitgelegd. Veel Succes Verder!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassie B. Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 thanks lukt nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.