$NeoSyp$ Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Hey mensen ik laad nu een savegame op Verdant Meadows, en daar het ik een privejet neergezet in mijn Hangar. Maar als ik naar buiten ga is er een zandstorm. Als ik dan in mijn jet ga zitten schudt hij helemaal heen en weer en als ik naar links op de baan wil wordt ie naar rechts geduwd door de storm. Hoort een zandstorm dat echt te doen of is het een bug? En is er een manier om toch op te stijgen met die zandstorm, want zo is het erg lastig. Ik kan wachten tot de storm voorbij is maar ik wil een top gun worden, dus moet ik overal in kunnen opstijgen, vliegen enz. Bedankt heh Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Van een storm vlieg je toch ook weg? dit is realisme Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Beste Frostiemen, dit hoort want in het woord zandstorm, zit natuurlijk het normale woord Storm, een storm kan je dan ook bijna vergelijken met een zandstorm, het enigste wat verschilt is dat er er in een zandstorm een heleboel zand mee waait, en niet alleen maar wind, en het is normaal dat je daarom ook niet kan opstijgen, ik heb dat ook wel eens als ik in de lucht zit, dan kom ik ook niet verder, omdat de wint me weer terug douwt naar beneden, dat is hetzelfde met opstijgen, je zou gewoon moeten wachten totdat de storm gezakt is. Bewerkt: 30 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Je kunt ook gewoon 2 keer saven, dan is de tijd 12 uur later en is de storm weer voorbij, zo kun je gewoon opstijgen en hoef je neit te wachten Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Je kan inderdaad wachten tot de zandstorm gezakt is, dat kan je eigenlijk heel gemakkelijk doen zonder dat je er écht lang voor hoeft te wachten. Sla gewoon een paar keer achter elkaar op, en wanneer je na misschien twee à drie keer opgeslagen hebt, zal de zandstorm wel weer geluwd zijn. Maak je geen zorgen als je naar buiten loopt en je ziet dat het nog steeds wat waait, want dat zal heel snel overgaan. Als je dan naar de hangar gelopen bent (ik neem aan dat je in je Savehouse op Verdant Meadows hebt opgeslagen, jouw vliegveldje ten noorden van Area 69) en je hebt de deur al voor de helft open laten gaan, dan zal de storm al helemaal opgehouden zijn en is ook de lucht weer helemaal helder. Edit: Dikbuik was me voor. Bewerkt: 30 augustus 2006 door Pietje II Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 je vliegt door een orkaan bijvoorbeeld weg en bij een zandstorm ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.