Wesley Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Kan iemand mij een aantal website systemen geven zoals bijvoorbeeld e107/ joomla/ Mambo / PHPNuke.. Ik wil nu eens iets anders proberen.. Dus, kent iemand hier nog een ander websitesysteem? Groet. Wesley Reageren
Argon Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Kan iemand mij een aantal website systemen geven zoals bijvoorbeeld e107/ joomla/ Mambo / PHPNuke..Ik wil nu eens iets anders proberen.. Dus, kent iemand hier nog een ander websitesysteem? Groet. Wesley Wij weten niet echt wat je eisen zijn voor het systeem dat je zoekt, maar dit is een (engelse) site die vele systemen vergelijkt: openSourceCMS.com daar zal je zeker wat vinden denk ik. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Jupiter CMS is ook een heel mooi systeem! Reageren
Follow Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Jupiter CMS is ook een heel mooi systeem! Jep, die word niet meer geupgraded, dus niet goed beveiligd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.