nuke_obelisk Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 hallo ik zou graag willen weten hoe ik de maximum schietverte van de rhino in gta sa verander, ik ben namelijk besig met een soor oorlogs mod en ik vond de range van de rhino dus echt te weinig, na 100m onploft de kogel al ook zou het wel handig zijn om die van de hydra en hunter ook te kunnen dedite. heeft iemand een soort kleine tut voor mij hiervan? alvast bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Wat jij vraagd zit hardcoded in de EXE of ergens diep verscholen in de SCM. Erg moeilijk om te veranderen dus. Je moet er enige kennis voor hebben als je dat wilt aanpassen. Alles wat bommen kan schieten (Hydra,Rhino en Hunter) zijn hardcoded. Omdat het hardcoded is (of diep in de SCM), kan ik je niet verderhelpen. Het enige wat ik kan doen, is je doorverwijzen naar een persoon die dat wel kan. En die versoon is [JGuntherS]. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.