sas-gangsta Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 hallo allemaal ik heb een probleem met windows live messenger ik kan me niet aanmelden en als ik het probeer krijg ik een foutmelding namelijk :80004005 ik moet iets verwijderen maar ik ben het vergeten waar het zit kan iemand me helpen alvast bedank sas-gangsta Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) hallo allemaalik heb een probleem met windows live messenger ik kan me niet aanmelden en als ik het probeer krijg ik een foutmelding namelijk :80004005 ik moet iets verwijderen maar ik ben het vergeten waar het zit kan iemand me helpen alvast bedank sas-gangsta Hallo Dit probleem kom je vrij vaak tegen, en kan je gemakkelijk oplossen. Ga naar Documents and Settings => User (of jou naam) => Local Settings => Application Data => Microsoft => Windows Live Contacts => ... (at) hotmail DOT com (Jouw emailadres). Verwijder hier beiden mappen (dus real en shadow). Dan moet hij als het goed is weer werken! EDIT: Als je de map Local Settings niet zien, dan is deze verborgen. Ga naar Extra => Map Opties => Weergave => Verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken. Bewerkt: 30 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.