TheGuardian Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Heey SAN, Commentaar: ik vond je siggy er leuk uitzien, maar heb er wel al mooiere van je gezien.. - punten: Ik zou een wat leukere en duidelijkere achtergrond nemen. deze is beetje raar, en donker, je personages passen er niet goed op.. + punten De personages zijn goed gekozen voor in je sig. Ook is het logo van the king of Queens duidelijk te zien, en er perfect inverwerkt. EindTotaal Punten: 8.6 Eindbesluit: Goed gedaan, werk mischien aan het - puntje, en het komt zeker goed TheGuardian Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Oke, ik zal nog wat aan het minpuntje gaan werken. Verder nog meer rates? Reageren
King Room Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Een hele mooie signature Nigga.. Mooi die logo erin gewerkt mooie effecten toegepast.. De achtergrond lijkt op het helal.. Rate: 9.1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.