Jump to content

eigen gang

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik wijken overneem van vijanden, dan staat er soms linksboven in beeld zoiets van: respect upgraded, you now can form a gang from 6 people. wat houd dat precies in, hou kan ik zo; n eigen gang vormen??

Geplaatst:

Ja, dat lijkt erop. Je kan dan mensen vragen om je te helpen. Je kan dan zo genoemd, mensen recruteren. Jij kan nu 6 mensen recruteren. Ze schieten/lopen met je mee etc.. Je recruteert ze door op ze te richten, en op Y te drukken. (voor de pc.) Voor de Ps2 richt je op ze, en druk je vervolgens op pijltje naar boven.

Succes! ;)

Geplaatst:

Een eigen gang kun je op een bepaalde manier voeren. Een gang is gewoon een groep van jou eigen soort het zijn dan ook je homeys/vrienden. Je recruit oftewel je haalt ze naar je toe als je voor ze staat doe dan het volgende : Rechtermuisknop en G of H'. Er zal dan bij staan dat een gang lid ge-recruit is dit lid hoort nu bij jou tijdelijke gang. Je kunt hem bevelen te blijven staan of te volgen hij zal je bijna overal volgen hij gaat met je mee in de auto's en noem het maar op.

In missie's verdien je respect zoals je waarschijnlijk al weer, hoe meer respect je verdient en hoe meer respect voor je voor je homey's oftewel vrienden hebt hoe meer je in je team kan hebben. Dus als je heel veel respect heb kun je heel veel vrienden mee nemen. Dit is natuurlijk harstikke leuk, maar je moet er wel een beetje mee op passen als je ze kwijt raakt ben je ze ook kwijt. Ik hoop dat je het een beetje snapt! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...