plukke Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Hi Ik ben op zoek naar de CD van radioX, maar ben hem nog niet tegengekomen met DJ sage erop. Heb er hier dus een liggen maar daar staan alleen de nummers op, maar dat dat kind alles aan elkaar praat is minstens net zo leuk concrete vraag, waar is dit te koop, als dit uberhaupt te krijgen is? Reageren
SummerBase Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Hoi Plukke, volgens mij zijn deze Box pakketen zeer schaars verkrijgbaar in Nederland deze pakketen kun je niet los kopen. Je koopt dus een bundel met cd's van alle radio zenders dat zijn er geloof ik 8. Dus daar zit RadioX ook bij ik ben gaan kijken op diverse verkoop site's maar ik heb eigenlijk niet dat set gevonden. Nou kun je hem bestellen als je hem echt graag wilt hebben, dit kun je bijvoorbeeld op 'deze' site doen het is volgens mij een veilige site, maar het moet wel verscheeft worden. Want het is geen Nederlandse site en het kan dus waarschijnlijk even duren, maar een echte fan moet er wat voor over hebben. Wil je liever zelf op pad dan kan je op zoek gaan met de naam: San Andreas Official Soundtrack Box Set. Ik hoop dat ik je hiermee geinformeerd hebt, want ze zijn toch nog zeer schaars in de handel. Als er nog iets is zeg je het maar! Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) De cd set die Summerbase aandraacht is volgens mij niet inclusief de DJ van de desbetreffende zender. Volgens mij zijn die ook niet gemaakt. Wat je kan doen is de muziek met het dj geklets uit de bestanden filteren met behulp van een GTA SA Music Extractor. Aangezien ik niet weet of dat legaal is of niet zal ik geen link toevoegen en je google adviseren om er een te vinden. EDIT: hier heb je echter wel de PC versie voor nodig om dat te kunnen. Bewerkt: 30 augustus 2006 door HerrieM Reageren
megamaggot Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Op gtagames.nl kan je de san andreas radio extractor ofzoiets downloaden. Dit werkt alleen als je hem op ps2 hebt! Je duwt de ps2 san andreas in je computer en start het progamma op,nu zie je allerlei liedjes staan,zelfs de reclame staat erop!heb het nog niet zelf gerpobeert,maar ik denk wel dat het werkt. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.