XoIN Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Als ik de donald love misie doe mislukt ie steeds Op wiki gta staat Na deze missie spawnen er twee Campaign Rumpo's op elk eiland (een rode en een blauwe). is het normaal dat er dan een rode bij het stadion staat zonder die misie uitgespeelt te hebben? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Als ik de donald love misie doe mislukt ie steeds Kijk ook nog een keer hier naar . Uitleg van mij: ^Zo kun je het beste rijden.^ Legenda: Rood = Heen blauw = Terug Je kunt het beste de eerste plekken laten liggen en door gaan naar de achterste ^zie kaartje^. Pak nummer 4 op het kaartje niet op de heen weg maar pas na 3. (Dit kan soms tot vervelende gevolgen leiden) Als je vijf delen in jou handen hebt moet je het andere busje uit gaan schakelen. Als je op weg bent op het busje te vernietigen kun je gewoon nog gebieden pakken. Elk extra gebied aan het einde van de missie levert je meer geld op. Maar als jij onder de 5 gebieden komt moet je weer eerst een gebied veroveren. -------------------------- Op wiki gta staatNa deze missie spawnen er twee Campaign Rumpo's op elk eiland (een rode en een blauwe). is het normaal dat er dan een rode bij het stadion staat zonder die misie uitgespeelt te hebben? Volgensmij staan ze er na de eerste al of zelfs als je op het 2e Eiland bent. Zeker weten doe ik het niet . Wat de kleur betreft, dit zijn twee rode Campain Rumpo's . Bewerkt: 1 september 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Nadat ik deze missie gespeeld had stond er een rode Campaign Rumpo bij het Liberty City Memorial Stadium en er stond ook nog een blauwe Rumpo, ergens anders in Staunton Island (ben vergeten waar). Ik reed ook naar Portland en naast het LCPD gebouw stond een rode Campaign Rumpo op het gras. Nu kom ik ze wel niet meer tegen. Ofwel spawnen ze te laat, ofwel was het éénmalig. Reageren
XoIN Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Kga kijken of het werkt edit ----------------------- Gelukt Bewerkt: 31 augustus 2006 door gamenerd Reageren
da_king34 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) @VforV die blauwe bus staat tegen over het lcfr gobouw Bewerkt: 1 september 2006 door da_king34 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.