Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik wil mijn ipb 1.3 forum offline zetten want ik ga een nieuwe versie kopen maar nu kan ik weer niet op het forum dit is de fout het ligt volgens mij aan mysql mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'vu5372'@'localhost' (using password: NO) (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php) There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here. Error Returned mySQL error: Access denied for user 'vu5372'@'localhost' (using password: NO) mySQL error code: Date: Thursday 31st 2006f August 2006 05:54:48 AM We apologise for any inconvenience Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 MySQl kan gewoon niet connecten Heb je zitten rommelen in de config file? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Nee weet jij het probleem dan? Reageren
Joriz Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Behalve dat het connecten niet gaat werkt IPB 1.3 niet goed met nieuwere versies van mysql. Je kan beter een betaalde versie van IPB aanschaffen of een gratis equivalent gebruiken. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ja dat weet ik en doe ik maar eerst wil ik het zeggen tegen de leden en wil ik de rest weg halen. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Hoe weet je eigenlijk of je wel de goede mysql hebt (versie) Sorry voor het dubbelposten. Bewerkt: 31 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 De mysql kan je nog upgraden als je wilt, Dat kun je simpel door middel van dit te volgen: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=201894 (Let op! Engels) Als tip, maak eerst een backup. Als ik het zo zie heeft je host een nieuwe mysql geinstalleerd, En dat is net de klap op de vuurpijl geweest om je forum als niet online te weergeven. Even dat volgen en het zou moeten werken. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik heb niet de hoogste versie maar weet iemand waarom hij niet kan connecten? mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php) There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here. Error Returned mySQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) mySQL error code: Date: Thursday 31st of August 2006 04:50:44 PM Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Als ik het zo zie heeft je host een nieuwe mysql geinstalleerd, En dat is net de klap op de vuurpijl geweest om je forum als niet online te weergeven. Goed lezen is wel zo handig Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Ik legde je het daarnet uit, dat je de nieuwste nodig hebt. Wanneer je host een hogere mysql versie heeft waar jouw forum op draait kan hij niet draaien op de oudere files bij je IPB, Simpel volgen wat ik je net hebt gegeven en het zal waarschijnlijk weer goed zijn. Bewerkt: 31 augustus 2006 door -supremecars- Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 ja weet ik maar ik snapte het niet helemaal. Waar staat boards.php Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Op je FTP van je host, Host je het forum zelf of waar heb je het gehost? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik heb het uitgevoerd maar hij connect nog niet. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Helemaal? Back up gemaakt van het originele bestand? Weer upgeload in je map? Echt de script regels op de juiste plaats gezet? Zo ja; Dan moet het goed zijn, Zo niet; dan heb je kan dat hij nooit connect. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik heb alles nog een keer gedaan gebackupt en steeds niet goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.