Jump to content

mysql

Planlos Ultra

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan is er iets goed mis lijkt mij,

De enig oplossing zou kunnen wezen:

Ga naar het bedrijf waar je host.

Heeft je forum wel gewerkt?

Geplaatst:

Hun forum is ook offline, misschien is de update mislukt. Ik zou als ik jouw was geduldig afwachten tot hun forum terug online is.

Als het blijft even een emailtje sturen of op het forum reageren.

Probeer ook even een test forum te maken kijken of die wel werkt zo ja, Is er niks mis met hun updating, Zo niet heb je misschien zelf wat gedaan wat dit tot gevolg heeft.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even ee testforum gemaakt en die werkte ook niet. (imiddels alweer verwijderd)

En de mysql is versie 4.11 ofzo.

Ik heb even een video tut bekeken. En je moet scripts hosted on the server or the php my admin software gebruiken om hem te laten connecten. Hoe doe ik dat dan weer?

Bewerkt: door Planlos Ultra
Geplaatst:
Ik heb even ee testforum gemaakt en die werkte ook niet. (imiddels alweer verwijderd)

En de mysql is versie 4.11 ofzo.

Ik heb even een video tut bekeken. En je moet scripts hosted on the server or the php my admin software gebruiken om hem te laten connecten. Hoe doe ik dat dan weer?

Je kan even een simpel bestand maken met daarin:

<?php
mysql_connect("localhost", "user", "pass") or die ("Connectie is mislukt");
?>

Als je op het scherm ziet staan connectie is mislukt dan is er een fout met de host en is het best dat je de host contacteert. Je moet wel nog localhost veranderen in de server (meestal is dit loclahost) user in de usernaam van MySQL en pass in de pass van MySQL.

Geplaatst:
Waar moet ik dit bestand opslaan in mijn map waar ika alles heb instaan?

Dat maakt niet uit dat is een gewone losse test van het forum om te zien of je een connectie met mysql kan maken.

Geplaatst:
Nee ik kan nog steeds niet connecten als ik de map uploads open dan krijg ik dit probleem.

Hoe bedoel je ik snap je even niet, wat heeft de map uploads te maken met het connecten naar de MySQL database?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...