Donwell Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hallo, Ik wou net mijn Elegy tunen, en ik reed naar Wheel Arch Angels. Ik ga voor de deur staan, gaat hij niet open. Pak ik de Jester die achter het gebouw staat, die laat mij wél toe, rijd ik met de Elegy naar binnen (ik heb de Jester op de helft gezet zodat de deur open bleef) en dan staat er: You can not mod this vehichle. Hoe komt dit?? PS: Ik heb de Elegy vervangen met een andere wagen, een mod, waarbij ook de 'carmods' regels vervangen moesten worden, ligt het hieraan?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Hallo,Ik wou net mijn Elegy tunen, en ik reed naar Wheel Arch Angels. Ik ga voor de deur staan, gaat hij niet open. Pak ik de Jester die achter het gebouw staat, die laat mij wél toe, rijd ik met de Elegy naar binnen (ik heb de Jester op de helft gezet zodat de deur open bleef) en dan staat er: You can not mod this vehichle. Hoe komt dit?? PS: Ik heb de Elegy vervangen met een andere wagen, een mod, waarbij ook de 'carmods' regels vervangen moesten worden, ligt het hieraan?? De Elegy is wel te vinden in de lijst auto's die je kunt tunen in Wheel Arch Angels: - Sultan - Elegy - Uranus - Flash - Jester - Stratum Omdat de Elegy hierin wel te vinden is, denk ik dat het inderdaad aan de mod ligt. Misschien laat Wheel Arch Angels alleen de auto's met dezelfde vorm (hoogte, lengte etc) als de auto's uit de bovenstaande lijst binnen. Ik denk dus dat de wagen die jij gebruikt hebt niet wordt aangezien als een Elegy. Heb je trouwens de Jester wel weggedaan toen je binnen was? Anders kan het zijn dat hij er twee tegelijk pakt, en het daarom niet doet. Anders zal de enige oplossing zijn om de mod te verwijderen, maar ik denk dat jij die gemodde auto juist wilt tunen... Bewerkt: 31 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Donwell Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik heb net eens wat geprobeerd, maar de Elegy kan opeens alleen nog maar getuned worden bij de TransFender!! Verder heeft hij wel de juiste functies, alleen niet meer die dingen die je bij Wheel Arch kan kopen (regel vervangen). *Probleem Opgelost dus!* Reageren
noedel Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hey, dit probleem heb ik ook al vaker gehad na het modden van een wagen. Het feit dat je hem nu in de transfender kan gaan tunen kan aan twee dingen liggen: 1) de handling (ergens in de handling staat er een cijfer of letter die dat bepaalt) 2) de vehicles.ide (op het einde een 0= transfender / 1= Wheel Arch Angels / 2= Loco Low / -1= niet te tunen) Als je nu bvb de handling van een streetracer kopieert naar die van de elegy, én je zet achteraan bij de vehicles.ide een 1, dan is hij te tunen bij de wheel arch angels Hopelijk helpt het je wat verder. Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.