megamaggot Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Weet hier iemand hoe je kunt zien wel IPadres je hebt? Heb het namelijk nodig voor een spel (gta2) greetz,MM Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Alleen Gmods en hoger kunnen hier je IP zien. Maar je kan je eigen IP vinden door als volgt: "Start ---> uitvoeren ---> cmd" te doen. Dan 'ipconfig' in te typen en vervolgens op de enter toets te duwen. Daar kan je alle informatie van je internet verbinding vinden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Is alleen bij XP zo. Bij eedere versies moet je dacht ik command typen in uitvoeren. Reageren
Goudvis Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Bezoek deze site maar eens, daar staat je ip Reageren
megamaggot Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Jah,het werkt. Nu weet ik mijn Ip eindelijk. Bedankt eh matiscus! euhm..het IP van de site van goudvis is heel anders dan dat matiscus zei. hoe kan dit dazn? Bewerkt: 31 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 wat die site zegt is je ip van het modem ipconfig zegt wat je ip binnen je eigen netwerk is Reageren
Goudvis Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Maak je gebruik van een router ? 't ene is je interne en het andere is het externe adres. Als je een intern netwerk hebt krijgen de computers binnen het interne netwerk allemaal een eigen intern adres. Voor de buiten wereld is dit allemaal 1adres, wat door je router wordt verdeeld over de computers binnen het interne netwerk. Dus wil je iets doen binnen je netwerk (dus van eigen computer A naar eigen computer B) dan moet je het interne adres hebben, anders het externe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.