San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Deze heb ik vanmorgen gemaakt, hij is wel een beetje donker geworden. Rates? Reageren
King Room Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hij is wel mooi!! Maar scheen de zon op je beeldschijn.. Want hij is inderdaad wat donker maar dat maakt niets uit.. Hij is wel mooi eigenlijk!! Misschien kon je links boven in de hoek de naam neerzetten.. Rate: 8.6/10 Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Net als King Room vond ik dat er een naam moest staan en voor de rest ziet de sig er heel verzorgt uit. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. 8.7 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik had er wel tekst op kunnen zetten, maar dat vond ik eigenlijk niet zo passen op deze signature. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Heey SAN, Commentaar: Wat een mooie signature van je. Ik zie de ene + punt na de andere. Hoewel, ik zie ook 1 - puntje.. - punten: Zoals hier gemeld werd, ontbreekt er iets aan je sig. Een titel en je naam, of enkel je naam. Deze kon je aan de linkerkant van je sig ergens verwerken. Ofwel boven het personage haar arm, ofwel eronder. Deze zou direct de siggy een - punt wegwerken + punten Het personage is goed gekozen, deze past ook heel goed bij de achtergrond. Ook het effect van die twee strepen van haar arm is leuk gedaan, ik weet niet echt hoe ik het moet beschrijven, maar het geeft iets appart, orgineel en maakt je siggy eigenlijk af EindTotaal Punten: 9.4 Eindbesluit: Heel goed gewerkt weer SAN, je blijft maar van die scores bij me halen, hoe doe je het toch.. Werk mischien aan het - puntje met goede fond en lettertype, en je vierde 10 is dan weeral binnen TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.