Jump to content

vliegtuig pikken

Recommended Posts

Geplaatst:

wil iemand eens een goeie tip geven bij die missie waar bij je bij mad dog's house moet zijn en dat er iemand je naar een boot brengt en dat je naar binnen moet gaan en alle peetjes doden en dan een vlieftuig pikken ik geraak tot wanneer ik die boten moet kapot schieten wat is dat juist met als je op spatie drukt dan komt er iets groen rond de boten en wat later word het rood ? en wat zijn die dingen die je laat vallen wanneer je op je linker muis toets klikt??

Geplaatst:
wil iemand eens een goeie tip geven bij die missie waar bij je bij mad dog's house moet zijn en dat er iemand je naar een boot brengt en dat je naar binnen moet gaan en alle peetjes doden en dan een vlieftuig pikken ik geraak tot wanneer ik die boten moet kapot schieten wat is dat juist met als je op spatie drukt dan komt er iets groen rond de boten en wat later word het rood ? en wat zijn die dingen die je laat vallen wanneer je op je linker muis toets klikt??

Dat groene rond je wat later rood word betekent dat de raket die je gaat afvuren warmte gevoelig word, pas als hij rood is zal de raket een bepaald voertuig volgen totdat hij ontploft. Verder heb ik een tip om die boten kapot te maken, ik gebruik hem zelf ook wel eens. Als je met je ene Hydra de andere Hydra's hebt kapot geschoten vlieg je naar de boten toe. En zet je hem op een stuk land er vlakbij. Stap daan uit de hydra en loop richting de boten, schiet met een minigun of een rocket launcher bijvoorbeeld de boten kapot en als je klaar bent stap je in je Hydra en klaar!

Geplaatst:

En die dingen die er uit het vliegtuig komen als je op Linkermuisknop drukt zijn flares, dit zijn een soort van lichten. Hiermee kun je bijvoorbeeld S.A.M. raketten afleiden, als je over de no-fly zone vliegt kun je zo'n ding laten vallen. Die raketten gaan daar dan op af.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...