Jump to content

Zoek een spel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste mensen, ik zoek een spel zoals het onderwerp al zegt, ik zoek een game waarbij

je iets kan besturen, wat maakt niet uit, en dan lijkt het me leuk als je er ook iets bij

kan winnen een soort rijdende tycoon voor jezelf.

PS: Is er misschien ook een spel met bushaltes, zodat je

mensen opkan halen, en als buschauffeur moet spelen?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Hallo beste mensen, ik zoek een spel zoals het onderwerp al zegt, ik zoek een game waarbij

je iets kan besturen, wat maakt niet uit, en dan lijkt het me leuk als je er ook iets bij

Dat weet ik niet, of er zo iets is. Ik denk van niet. Je moet meer zelf een beetje creatief zijn pak bijvoorbeeld een bus in GTA en speel voor buschauffeur. Maar even jou vraag; ik heb Train simulator, daar moet jij een trein rijden. In de 1e instatie als je het spel ziet vind je het denk ik niet veel aan. Totdat je erachter komt dat je Nederlandse treinstellen en routes kan downloaden. En dan is het moet ik zeggen heel leuk. Train simulator is al een tikkeltje oud maar hij is en blijft leuk. Check bijvoorbeeld >deze< en >deze< sites voor Nederlands materiaal.

Verder zou je ook Flight simulator kunnen nemen, jij bent piloot en je moet een vliegtuig besturen. Ik vind het een uitdaging om dit spel te spelen vooral omdat het nog knap lastig is een vliegtuig te bsturen maar heel erg leuk. Check >deze< site voor meer info.

Beide spellen zijn nog voor een klein prijsje te halen geloof ik.

Geplaatst:

Wat ook wel leuk is is SimCity4Deluxe, waarbij je allemaal verschillende voertuigen kunt besturen.

Het is niet erg uitgebreid, maar je kunt wel missies doen met de voertuigen.

Maar denk eraan je hebt de uitbreiding rush hour hiervoor nodig!

Ik zou Deluxe kopen, dat heb ik gedaan voor circa EURO20, dat is SC4+RH.

Aan jou de keuze!

Geplaatst:
Wat ook wel leuk is is SimCity4Deluxe, waarbij je allemaal verschillende voertuigen kunt besturen.

Het is niet erg uitgebreid, maar je kunt wel missies doen met de voertuigen.

Maar denk eraan je hebt de uitbreiding rush hour hiervoor nodig!

Ik zou Deluxe kopen, dat heb ik gedaan voor circa EURO20, dat is SC4+RH.

Aan jou de keuze!

Inderdaad, je moet eerst een stad maken, dan wat gebouwtjes zoals poltitie bureau.

En dan kan je een politie auto bedrijden.

Er zijn wel gebouwen verplicht voor sommige dingen.

Je kan dan ook een UFO besturen, moet je wel even Area 51 aanschaffen met het spel.

(Krijg je als een cadeau.). Dat duurt even dus. :t

Ja lijkt me een leuk spel, maar ik heb simcity 4 de normale versie maar om eerlijk te zijn

vindt ik die nog saaier dan dan simcity 3000, dus heeft iemand misschien voor mijn

ook wat ingame screenshots ervan?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Ja lijkt me een leuk spel, maar ik heb simcity 4 de normale versie maar om eerlijk te zijn

vindt ik die nog saaier dan dan simcity 3000, dus heeft iemand misschien voor mijn

ook wat ingame screenshots ervan?

Ondanks de mooiere kwaliteit van Simcity 4000, vind ik ook dat 3000 wat lekkerder speelt. En bovendien lijkt het zo dat 3000 ook wat makkelijker is, en misschien is dat ook wel zo. Ondanks de extra opties bij 4000. Aan de andere kant hoe moeilijker des te groter de uitdaging is. Ik heb wat gezocht voor je en op >deze< site staan wat mooie ingame screenshots van 4000. als je 4000 wilt vergelijken met 3000, staan op >deze< site nog wat van 3000. Bekijk nog maar even goed welke je gaat kopen, beide zijn sowieso erg verslfaned en toch echt leuk om te spelen!

Er is naast de al genoemde flight simulator ook Ship simulator. Het spel Trainz bestuur je geloof ik de treinen.

Als je Japans kan dan weet ik dat er nog tientalle spellen zijn. Bijvoorbeeld het besturen van de metro enz. Maar die spellen zijn volgens mij nooit vertaald naar een leesbare taal.

Bewerkt: door HerrieM

Die ship simulator zou ik niet gaan kopen, zonde van je geld. Het is ff wel grappig maar na een half uurtje word het saai en de gameplay is slecht afgewerkt :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...