masterkey Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Heeft iemand voor mij een textuur voor mijn op gepimpte stinger voor het dak ik heb hem een dak gegeven maar nu heb ik geen mooie textures voor dit dak heeft iemand er wel een voor me. Reageren
Puma Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Is dit voor vice city of san andreas? je kan ook gewoon even de textures 'jatten' van het uitklapbaardak wat je op de lowriders in san andreas kan zetten . succes! Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 ik heb wel een maar uit een lere bank texture geknipt uit Gta Vice city dus ziet het er gewoon uit als leer: ik weet niet of dit goed is en ik heb nog deze die komt ook uit een lere bank hoop dat het wat voor je is succes ermee Reageren
masterkey Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Dankje nick Super ik ga ze meteen proberen Bewerkt: 1 september 2006 door masterkey Reageren
Dynamic Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 hoe wil je een dak uitklapbaar laten maken. bij de Blade kan je wel zown dak kopen. maar kan die ook dicht Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 hij bedoelt denk ik een dak dat dicht blijft maar dan van dat leer dus ik denk niet dat hij open en dicht kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.