Jump to content

mp3-muziek eenmalig opslaan op je pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of er iets is waarmee ik mijn mp3-nummers, die bij GTA 3 staan opgeslagen, ook kan afluisteren VC, SA en straks ook in IV. Dus dat ik mijn mp3 nummers maar 1 keer op mijn computer hoef op te slaan i.p.v. 1 keer per spel.

Geplaatst: (bewerkt)

van zoiets heb ik nog nooit gehoord, waarschijnlijk omdat de usertrack map in de savegame map zit die voor elk gta spel anders heet en SA/VC/LC alleen die map opent voor savegames etc. ik zou dus niet weten of zoiets mogelijk is. maar zo moeilijk is het toch ook niet om gewoon kopieren>plakken te doen :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Je kunt in de "user Track map" koppelingenh naar de mp3 bestanden zetten. Deze koppelingen nemen veel minder ruimte in.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Wat mij bekend is moet je gewoon per spel je Usertracks opslaan. Want elk spel heeft weer zijn eigen Userfiles etc.. Je zult dan toch je mp3's moeten overplaatsen. Waarschijnlijk zit je met te weinig schijfruimte?

Edit: Zie HerrieM's post.

Bewerkt: door Scooter
Geplaatst:

Ik zit niet met te weinig schijfruimte, maar ik probeer het wel te besparen. 8)

Ik was gewoon nieuwsgierig of er misschien iets voor mogelijk was, ook al heb ik dan bijna 150 GB vaste schijfruimte. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...