machinist Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Weet iemand of er iets is waarmee ik mijn mp3-nummers, die bij GTA 3 staan opgeslagen, ook kan afluisteren VC, SA en straks ook in IV. Dus dat ik mijn mp3 nummers maar 1 keer op mijn computer hoef op te slaan i.p.v. 1 keer per spel. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) van zoiets heb ik nog nooit gehoord, waarschijnlijk omdat de usertrack map in de savegame map zit die voor elk gta spel anders heet en SA/VC/LC alleen die map opent voor savegames etc. ik zou dus niet weten of zoiets mogelijk is. maar zo moeilijk is het toch ook niet om gewoon kopieren>plakken te doen Bewerkt: 31 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Je kunt in de "user Track map" koppelingenh naar de mp3 bestanden zetten. Deze koppelingen nemen veel minder ruimte in. Reageren
Scooter Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Nee. Wat mij bekend is moet je gewoon per spel je Usertracks opslaan. Want elk spel heeft weer zijn eigen Userfiles etc.. Je zult dan toch je mp3's moeten overplaatsen. Waarschijnlijk zit je met te weinig schijfruimte? Edit: Zie HerrieM's post. Bewerkt: 31 augustus 2006 door Scooter Reageren
machinist Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik zit niet met te weinig schijfruimte, maar ik probeer het wel te besparen. Ik was gewoon nieuwsgierig of er misschien iets voor mogelijk was, ook al heb ik dan bijna 150 GB vaste schijfruimte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.